شناسهٔ خبر: 66772718 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

میثاقی: پرونده فساد فوتبال ابعاد تازه‌ای دارد؛ مافیایی در کار است که شایعه‌پراکنی می‌کند!

محمدحسین میثاقی در برنامه فوتبال برتر با اشاره به پرونده فساد در فوتبال ایران، از وجود یک "گروه مافیایی" در این عرصه پرده برداشت و به شایعات اخیر درباره خود و مهدی هاشمی واکنش نشان داد. او تاکید کرد که این پرونده به طور جدی در حال پیگیری است و "دیگر خبری از فرار نیست."

صاحب‌خبر -

محمدحسین میثاقی به وعده خود و برنامه فوتبال برتر عمل کرد و واکنش تندی به پرونده فساد در فوتبال نشان داد.

به گزارش طرفداری، در حالی که محمدحسین میثاقی تخلفی نداشته است، شایعات عجیبی در مورد مجری فوتبال برتر به گوش می‌رسد.

باشگاه مس رفسنجان تخلفات زیادی داشته و پرونده فساد این باشگاه در دست بررسی است. در این بین تخلف برخی اعضای فدراسیون فوتبال ثابت شده و از سمت‌های خود برکنار شده‌اند. پس از این اتفاقات، خبری در فضای مجازی و البته یک رسانه منتشر شد مبنی بر اینکه محمدحسین میثاقی و مهدی هاشمی (تهیه کننده فوتبال برتر)، در پرونده فساد دست داشته‌اند و سکه گرفته‌اند. موضوعی که با پیگیری‌های خبرنگار طرفداری مشخص شد صحت ندارد و نه میثاقی و نه هاشمی به کرمان احضار نشده‌اند و تخلفی در کار نیست.

محمدحسین میثاقی در برنامه امشب فوتبال برتر گفت:

    این پرونده ابعاد مختلفی دارد و دیگر خبری از فرار نیست. این بار نمی‌توانید خیلی ساده عبور کنید و داستان به طور جدی در حال پیگیری است. یک گروه مافیایی در فوتبال‌ وجود دارد که برای فرار خود از این داستان به همه انگ می‌زنند. شایعات زیادی هم درست کردید، پول‌پاشی برای پخش برخی اخبار. طبق معمول چند نفر هم برکنار شدند تا نشان داده شود ما نیستیم و افرادی که مقصر بودند، دیگر حضور نخواهند داشت. از روز اول هم می‌دانستیم چنین شایعاتی در مورد ما ایجاد می‌شود، وقتی برنامه‌ای با این حجم از بیننده تولید می‌شود و در جریانی حضور ندارد، قطعا هدف قرار می‌گیرد. فوتبال برتر همسو با تفکرات کسی نیست و همین موضوع به دوستان فشار آورده است. اگر سندی دارید که نشان می‌دهد عوامل فوتبال برتر یک ریال پول گرفته‌اند، در رسانه‌های خودتان پخش کنید، ما هم در فوتبال برتر نشان می‌دهیم! 

نظر شما