شناسهٔ خبر: 66772464 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار گیلان:

آیت الله رییسی برای احیای گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد

رشت – معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان گفت: دولت آیت الله رییسی با مردم بودن و مردمی سازی برای بازگشت گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلایی شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطر آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در سانحه اخیر سقوط بالگرد در گلزار شهدای رشت با ابراز تأسف نسبت به این اتفاق حزن انگیز اظهار کرد: آیت الله شهید رئیسی مردی خستگی ناپذیر، تلاشگر و جهادی بود و برای خدمت به مردم از هیچ کوششی فروگذار نکرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با اشاره به اتفاقات ریز و درشت در سال‌های اخیر بیان کرد: دولت سیزدهم در سال‌های اخیر با فتنه‌های چند بُعدی و اتفاقات مهم روبرو شد اما با درایت و مدیریت آیت الله رئیسی به سامان رسید.

جلایی با اشاره به تحمیل جنگ ترکیبی و شناختی دشمن علیه نظام اسلامی اضافه کرد: رفتار هوشمندانه مسؤولان و مردم در تبعیت از ولایت فقیه طومار فتنه‌ها را پیچید.

وی به تشریح ویژگی‌های رفتاری شهیدان رجایی، بهشتی و رئیسی پرداخت و افزود: شهادت آیت الله رئیسی تداعی کننده دوران شهادت شهیدان بهشتی و رجایی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با بیان اینکه باید با عینک جهان بینی توحیدی به دنیا نگاه کرد، گفت: نگاه توحیدی به مسائل جهانی یک اصل پذیرفته شده در ادبیات انقلاب اسلامی است.

جلایی با بیان اینکه دولت سیزدهم با اهداف مردمی سازی و با مردم بودن شکل گرفت و حرکت کرد، گفت: دولت آیت الله رئیسی با مردمی سازی و با مردم بودن برای بازگشت گفتمان انقلاب اسلامی تلاش کرد.

به گفته وی، تحقق دیپلماسی اقتصادی از اهداف و برنامه‌های مهم دولت آیت الله رئیسی در عرصه بین الملل و صحنه جهانی بود که تا حدودی به ثمر نشست.

نظر شما