شناسهٔ خبر: 66771219 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دکتر ایمانیه در پیام تسلیت شهادت حضرت آیت الله رئیسی:

اجر چنين مجاهدتي جز با ارتزاق ابدي نزد خداي متعال و حيات جاودان ممکن نبود

صاحب‌خبر -
اجر چنين مجاهدتي جز با ارتزاق ابدي نزد خداي متعال و حيات جاودان ممکن نبود
خبرگزاری آریا-استاندار فارس با صدور پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت را تسلیت گفت.

به گزارش آریا به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس با صدور پیامی شهادت سیدالشهدای خدمت را تبریک و تسلیت گفت؛ متن پیام استاندار فارس بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سَلَامٌ عَلَىٰ إِبْرَاهِیمَ کَذَٰلِکَ نَجْزِی الْمُحْسِنِینَ إِنَّهُ مِنْ عِبَادِنَا الْمُؤْمِنِین

درود بر ابراهیم. نیکوکاران را چنین پاداش مى‏دهیم در حقیقت او از بندگان با ایمان ما بود.


خادم الرضا(ع)، سیدالشهدای خدمت، امین مردم و تابع ولایت، رئیس جمهور مردمی و مجاهد و مهربانمان، که در راه خدمتگزاری به مردم، پیگیری مشکلات و تلاش برای عمران، رشد اقتصادی و رفاه ملت، در کنار عزت بین المللی جمهوری اسلامی و احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین، لحظه ای از پا نمی نشست، به همراه جمعی از مسئولین و همراهان ایشان در شب میلاد امام هشتم(ع) که بسیار به او عشق می ورزید، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

اجر چنین مجاهدتی جز با ارتزاق ابدی نزد خدای متعال و حیات جاودان ممکن نبود و حضرت حق، زیبنده ترین پاداش را به این خادمان ملت ارزانی نمود.
اینجانب، این ضایعه ی اسفبار را خدمت وجود مبارک حضرت بقیة الله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر معظم انقلاب، هیأت محترم دولت، ملت ایران عزیز، مردم قدرشناس و انقلابی استان فارس و هموطنان میهمان نواز و داغدار آذربایجان شرقی تبریک و تسلیت عرض می نمایم.

بی تردید تجریه ی سالها حوادث و طوفان های داخلی و خارجی در این نظام ، ثابت کرده است که ملت مقتدر و هوشمند و زمان شناس ما، این بار نیز با اتحاد و همدلی و آرامش، در سایه زعامت رهبر عظیم الشأن انقلاب، این رنج بزرگ را پشت سر خواهند گذاشت. افتخار این دولت به این بوده که خود را خادم ملت بدانند و بر همین تعهد تا پایان مسیر، به لطف خدای لایزال لحظه ای در خدمت به مردم کوتاهی نخواهیم کرد.

محمدهادی ایمانیه

نظر شما