شناسهٔ خبر: 66771179 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

آیت‌الله رئیسی دلسوز مردم کردستان بود+فیلم

استاندار کردستان گفت: آیت‌الله رئیسی به بنده گفتند که اگر لازم باشد، برای حل مشکلات مردم ۳۰ بار هم به کردستان سفر خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

اسماعیل  زارعی‌کوشا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سنندج ضمن بیان تسلیت شهادت تأسف‌بار رئیس‌جمهور خدوم، محبوب و انقلابی حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس‌جمهور ایران و همراهان به ملت بزرگ ایران، مقام معظم رهبری و مردم کردستان گفت: آیت‌الله رئیسی در کنار همه ویژگی‌های بارزی که مردم در طول سالیان سال و بیش از 4 دهه خدمت ملت ایران از ایشان به یادگار دارند، برای مردم کردستان یک چهره دلسوز و رئیس‌جمهور ویژه بود.

استاندار کردستان افزود: شهید رئیسی تنها رئیس‌جمهوری بود که در کمتر از سه سال سه بار به کردستان سفر کرد و به بنده گفت اگر لازم باشد، برای حل مشکلات مردم 30 بار هم به کردستان سفر خواهم کرد.

وی تصریح کرد: توجه، نگاه، تأکید و توصیه شهید رئیسی به اعضای دولت و مسئولان استان برای خدمت به مردم و عشق و علاقه‌ای که به مردم کردستان داشت، از نگاه ویژه و برجسته‌ای است که ما همواره در بیان و کلام ایشان، این را درک می‌کردیم.

زارعی‌کوشا خاطرنشان کرد: خدمات که در این دولت در کردستان انجام شد و پروژه‌های نیمه تمامی که به بهره‌برداری و باز شدن گره‌های بزرگی از مردم کردستان منجر شد، جز تأکید ویژه و پیگیری مستمر رئیس‌جمهور عزیزمان آیت‌الله رئیسی میسر نبود.

استاندار کردستان گفت: شهید رئیسی همواره به خادمی مردم و امام رضا(ع) افتخار می‌کرد و در شب میلاد آن حضرت به بالاترین درجه شهادت نائل آمد، امید که مسیر و راه خدمت آیت‌الله رئیسی که نمونه بارز خدمتگزار انقلابی و خدوم بود، ادامه و استمرار داشته باشد و همه خدمتگزاران این را دنبال کنند.

در ادامه گفت‌وگوی ویدئویی زارعی‌کوشا با خبرگزاری تسنیم را ببینید:

 

.

 

انتهای پیام/481

نظر شما