شناسهٔ خبر: 66770511 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

رسانه عبری: حزب الله در حال انهدام شهرک‌های شمال است

یک رسانه عبری زبان فاش کرد، نتانیاهو در حالی به دنبال بهبود روابط خود با شهرک نشینان شمال است که حزب الله مناطق آن را یکی پس از دیگری ویران می‌سازد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه عبری خبرگزاری تسنیم، روزنامه یدیعوت آحارانوت در گزارشی به چالش بزرگ بنیامین نتانیاهو در مقابل راهبرد حزب الله در منطقه شمال (فلسطین اشغالی) پرداخت و تاکید کرد، مهاجران شهرک نشین در این منطقه که نتانیاهو برای آرام کردن آنها با آنها ملاقت کرده، تاکید دارند، حزب الله به تدریج در حال از بین بردن شهرک‌های آنها می‌باشد.

دیوید ازولای رئیس شورای شهرک المطله در این رابطه به یدیعوت آحارانوت گفت: هر هفته ما بین چهار تا شش خانه را در این شهرک از دست می‌دهیم، در حالی که هیچ واکنشی از سوی مسئولین اسرائیلی نسبت به آن صورت نمی‌گیرد، هفد اصلی آنها (حزب الله) ویران کردن تمامی این شهرک است، بمباران‌ها کاملا هدفمند هستند و خیابان به خیابان ادامه پیدا می‌کند، آنها گوشه به گوشه این شهرک را هدف قرار می‌دهند.

این مهاجر صهیونیست شهرک نشین در ادامه گفت: از زمان آغاز جنگ بیش از 170 خانه در المطله ویران شدند که 30 درصد از خانه‌های شهرک محسوب می‌شوند.

ازولای از یواف گالانت وزیر جنگ و هرتسی هالیو رئیس ستاد ارتش و فرمانده منطقه شمالی درخواست کرده بود که رویکرد خود را در مقابله با حزب الله تغییر دهد.

انتهای پیام/

نظر شما