شناسهٔ خبر: 66769890 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

پيام تسليت دکتر محمد بهرامي در پي شهادت رئيس جمهور و همراهان

صاحب‌خبر -
پيام تسليت دکتر محمد بهرامي در پي شهادت رئيس جمهور و همراهان
خبرگزاری آریا- دکتر محمد بهرامی، منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور کشورمان و همراهان وی در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.
به گزارش خبرگزاری آریا در استان کهگیلویه و بویراحمد، دکتر محمد بهرامی در این پیام تأکید کرد: شهادت حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهانش و حین خدمت در منطقه وزرقان که مایه تأسف عموم مردم ایران و مسئولان شد را به همه ملت ایران به ویژه مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون تسلیت عرض می کنم.
وی اظهار داشت: شهادت در راه خدمت به خلق و میهن شکوهی جاودانه است.
منتخب مردم شهرستان های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس دوازدهم شورای اسلامی با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه محرومان و مستضعفان از سیره بزرگان اسلام است تصریح کرد: خبر تلخ سانحه بالگرد حامل آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدومش اندوه وصف ناشدنی را برای ایرانیان و مردمان کهگیلویه و بویراحمد رقم زد.
هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران در شب میلاد هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت در اثر سانحه سقوط بالگرد در راه خدمت به مردم به درجه رفیع شهادت نایل آمد.
آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا (ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.
حجت الاسلام و المسلمین سیّد محمّدعلی آل هاشم، امام جمعه تبریز و نماینده ولی فقیه در آذربایحان شرقی، دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردار سرتیپ دوم پاسدار سید مهدی موسوی فرمانده یگان حفاظت رئیس‌جمهور و تعدادی از محافظین و خدمه بالگرد از سرنشینان بالگرد حامل رئیس‌جمهور بودند.

نظر شما