شناسهٔ خبر: 66769711 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

یادداشت مهمان؛

شهادت سید محرومان مقدمه دولت مستضعفان

شهید رییسی در افق جهانی رئیس جمهور شهید مقاومت جبهه محرومین و مستضعفان جهان در مقابل استکبار سرمایه‌داری صهیونیستی جهانی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، خادم الرضا (ع) شهید آیت الله رئیسی پس از عمری مجاهدت به فوز عظیم شهادت رسید. سید علی موسوی مدیر پژوهشکده باقرالعلوم (ع) در این خصوص در یادداشتی نوشت:

خوشا به سعادت شهید رئیسی عزیز که خداوند او را برای خود خرید و او را محبوب دل «همه» مردم ایران گرداند. شهادت راز مستور الهی را در مقابل همه چشمان غافل بندگانش افشا می‌کند. شهادت سید عزیزمان در طوفان مه، در گوشه‌ای دورافتاده از جغرافیای ایران عزیز سندی انکارناپذیر از صداقت و جدیت او در رفع محرومیت‌های ایران است. مردم مؤمن و انقلابی ایران در فطرت الهی خود، صمیمیتی بیش از پیش با سید شهیدشان گرفتند. خداوندِ مقلب‌القلوب، با شهادت سید عزیزمان، کدورت‌های باقی‌مانده را از قلوب مردم برداشته و قلب آنان را به کرنش در مقابل این نشانه خود سوق داد.

اما این انتخاب الهی بی‌راه نبود. شهید رئیسی عزیز، آستان قدس رضوی را از بارگاه امام علی بن موسی الرضا علیه السلام به خانه محرومان بدل ساخت. نشانه سر انگشت این شهید عزیز نه تنها در حاشیه شهر مشهد بلکه در دل محرومینی که اولین زیارت حضرت رضا علیه السلام را از دست سید محرومان می‌گرفتند، نقش بسته است. سید شهیدمان پا را فراتر نهاد و در آستان قدس، میدان خدمت را برای جوانان انقلابی «محروم از میدان خدمت» گشود و با همین نَفَس در قامت رئیس جمهور، این رسالت را به دوش کشید. او در افق جهانی رئیس جمهور شهید مقاومت جبهه محرومین و مستضعفان جهان در مقابل استکبار سرمایه‌داری صهیونیستی جهانی است.

او به دنبال رفع محرومیت‌های ایران عزیزمان بود. ساعت‌ها بی‌خبری از بدن پاره‌پاره و پیکر سوخته او در ناکجاآباد ایران، نشان افتخار و صداقتش بود.

هشتمین رئیس جمهور شهید ما، به عنایت امام هشتم و با نفس انقلابی مردم ایران، دولت جبهه مقاومت محرومان و مستضعفان جهان را در ام‌القری جهان اسلام تشکیل داد و امید می‌رفت با کمک دولتمردان انقلابی، به دولت محرومان نیز شهره شود. این دولت در میدان خدمت به محرومان کامیابی‌ها و ناکامی‌هایی داشت. ما توفیق نداشتیم درخشش سید محرومان بر تارک «دولت محرومان و مستضعفان» را ببینیم. اما خون شهید، ناخالصی‌ها را به آتش می‌کشد و با حرارتش در قلوب مؤمنین، زمینه را برای ظهور خالص‌تر «دولت مستضعفان» و برداشتن گامی بلند برای رسیدن به قله ایران پیشرفته اسلامی و اقتدار بیشتر مقاومت جبهه مستضعفین جهانی، فراهم می‌سازد.
پس از شهادت رئیسی عزیز، مردم ایران به آنچه بود راضی نخواهند ماند. مستضعفین ایران به حرمت خون سید محرومان و یارانشان، با همتی بلندتر، «دولت مستضعفان» را با سرمایه الهی خون «سید محرومان» رقم خواهند زد. دولتی که دیگر حاضر به مماشات با سرمایه‌داران زالوصفت -تشنه به خون مردم مستضعف ایران - نیست و اجازه هدردادن خون عزیزانمان را به فرصت‌طلبان نخواهد داد. دولتی انقلابی که ظرفیت عظیم مردمی جبهه مقاومت جهانی مستضعفین در مقابل لییرال‌سرمایه‌داری کثیف صهیونیستی بسیج کرده و با گامی بلند به ظهور ولی عصر (عج) نزدیک می‌شود. دولتی که به دست مردم مستضعف، پرچم پیروزی مقاومت را بر قلل رفیع کرامت و بزرگواری جهان به اهتزاز درمی آورد.إن شاء الله

نظر شما