شناسهٔ خبر: 66769495 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برخورد با قاچاقچیان چوب در مازندران

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران، گفت: برخورد با قاچاقچیان چوب و قطع کنندگان درختان جنگلی در دستور کار ویژه قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری به نقل از روابط عمومی دادگستری مازندران، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید مرتضی موسوی در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران با کار ویژه  پیشگیری و مبارزه با قاچاق چوب، اظهار داشت:  یکی از موضوعات و مسائل مهم در استان مازندران قطع درختان جنگلی و قاچاق چوب بوده و این برنامه در دستور ویژه این معاونت قرار گرفت.

وی حضور میدانی مستمر در محل‌ها و مناطق آسیب دیده، تشکیل بانک اطلاعاتی و رسیدگی فوری به جرایم در این حوزه را از دیگر برنامه‌ها در این راستا اعلام کرد. 

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران با برشمردن اهمیت منابع طبیعی و پوشش گیاهی در تولید اکسیژن و کاهش آلاینده‌ها و فواید زیست محیطی بر ضرورت صیانت این موهبت الهی تاکید کرد.
  
وی از جدیت دستگاه قضایی در مقابله با متصرفین به عرصه منابع طبیعی و قاچاقیان چوب خبر داد و بیان کرد: شعب ویژه رسیدگی به جرایم در حوزه منابع طبیعی و قاچاق چوب در حوزه‌های قضایی استان تشکیل شده است.

وی خواستار اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی و نظارت‌های غیرمترقبه و شناسایی دپوهای چوب و پیگیری حل مشکلات درون سازمانی یگان حفاظت منابع طبیعی در راستای حفظ و حراست و مقابله با قاچاقچیان چوب شد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان مازندران از دستگاه‌های مربوطه خواست دستورالعمل‌های پیشنهادی جهت پیشگیری و مقابله با قاچاق چوب به دبیرخانه ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما