شناسهٔ خبر: 66769334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون استاندار خراسان جنوبی:

محرومیت‌زدایی علت محبوبیت آیت الله رییسی در بین مردم بود

بیرجند- معاون استاندار خراسان جنوبی گفت:همه مردم شاهد هستند که علت محبوبیت آیت الله رییسی در جامعه همین موضوع محرومیت زدایی و توجه به مردم و مردمی بودن ایشان بوده است.

صاحب‌خبر -

محمد ناصری، معاون استاندار خراسان جنوبی ضمن تسلیت شهادت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور محبوب کشور در گفت و گو با مهر اظهار کرد: خداوند توفیق داد تا در مدتی که ایشان تولیت آستان قدس رضوی را بر عهده داشتند به مدت دو سال در خدمت ایشان باشم و از نزدیک در معیت ایشان فعالیت کنم.

وی تصریح کرد: از مباحثی که برای ایشان مهم بوده خدمت به مردم و محرومین بود و به هیچ چیز غیر از رضایت خداوند و رضایت مردم فکر نمی‌کردند.

معاون استاندار خراسان جنوبی گفت: در مدتی که ایشان تولیت آستان قدس رضوی بودند بحث خادم یاری در تمام استان‌های کشور راه‌اندازی گردید که در واقع داوطلبانی که آماده خدمت به مردم و محرومین بودند در استان‌های مختلف ثبت نام کردند و در صنوف مختلف در قالب خدمت به امام رضا (ع) خدمت به مردم را انجام می‌دادند.

ناصری گفت: موضوع محرومیت زدایی یکی از اولویت‌های آیت الله رئیسی بود و در زمانی که ایشان در تولیت آستان قدس رضوی بودند این موضوع را پیگیری می‌کردند و خدمت رسانی به روستاهای دوردست و به ویژه استان خراسان جنوبی را مورد تاکید و توجه قرار دادند و بعد از اینکه به عنوان رئیس جمهور نیز انتخاب شدند اولویت کاری خود را باز خدمت به محرومان و مردم مناطق محروم قرار دادند و همه مردم شاهد هستند که علت محبوبیتشان در جامعه همین موضوع محرومیت زدایی و توجه به مردم و مردمی بودن ایشان بوده است.

وی یادآور شد: در سفرهای متعدد و جلسات متعددی که ایشان داشتند همواره این موضوع را مورد تاکید قرار می‌دادند که باید محرومیت از کشور زدوده شود.

معاون استاندار خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: امیداست خداوند به همه مسئولان کشور به خصوص در هیئت دولت توفیق دهد این مسیری که آیت الله رئیسی آغاز کردند و پر از خیر و برکت بوده را بتوانند ادامه دهند.

نظر شما