شناسهٔ خبر: 66767747 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

بیانیه معاونت میراث فرهنگی در پی شهادت رئیس‌جمهور

توقف ویژه برنامه‌های میراث فرهنگی/ ادامه فعالیت موزه‌ها

فاطمه کریمی

در پی شهادت جانگداز آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان ارجمندشان، معاونت میراث فرهنگی کشور، بیانیه‌ای صادر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، متن بیانیه معاونت میراث فرهنگی بدین شرح است:

إنا لله وإنا الیه راجعون

شهادت جانگداز آیت‌الله ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و همراهان ارجمندشان را که در راه خدمت به ملت شریف ایران به ملکوت اعلی پیوستند، محضر مقام معظم رهبری، ملت قدرشناس ایران، خانواده معزز شهدا و هیئت محترم وزیران تسلیت می‌گوئیم و از خداوند مسئلت داریم تا جملگی مشمول شفاعت مولود کریم امروز، حضرت ثامن الحجج (ع) قرار گیرند.

خانواده بزرگ میراث فرهنگی همانند آحاد مردم شریف و مؤمن ایران در روز میلاد امام رئوف حضرت علی‌بن موسی الرضا (ع)، داغدار رئیس‌جمهور خدوم و مردمی، وزیر امور خارجه خدوم و پرتلاش، نماینده والامقام ولی فقیه و استاندار گرانقدر استان آذربایجان شرقی و سایر همراهان عزیز آنان است و با تأسی از رئیس‌جمهور فقید مردمی و خدمتگزار، در مسیر پیشرفت ایران قوی، مصمم و باایمان گام خواهد برداشت.

به همین منظور، موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی، محوطه‌های تاریخی و اماکن فرهنگی‌تاریخی در ایام پیش‌رو فعال هستند و همراه با مردم داغدار و شریف ایران، عزادار و سیاه‌پوش شهادت خادمان خود خواهند بود.

معاونت میراث فرهنگی با توقف ویژه‌برنامه‌های هفته میراث فرهنگی در همه موزه‌ها، پایگاه‌های میراث ملی و جهانی و اماکن فرهنگی‌تاریخی تحت پوشش خود، در بزرگداشت یاد، نام و خدمات شهیدان گرانقدر یادشده؛ در چارچوب بیانیه‌های هیئت محترم دولت و مراجع استانی، مشارکت شایسته و حضور مؤثر خواهند داشت.

نهضت خدمت ادامه دارد…

نظر شما