شناسهٔ خبر: 66767152 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بیانیه سازمان امور دانشجویان در پی شهادت رییس جمهور

سازمان امور دانشجویان در پی شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه بیانیه‌ای منتشر کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، سازمان امور دانشجویان در پی شهادت سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌ جمهوری اسلامی ایران و هیات همراه بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است:

باسمه تعالی

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی هستند که به پیمانی که با خدا بسته بودند وفا کردند، و بعضی بر سر پیمان خویش شهید شدند و بعضی در انتظارند، و هیچ پیمان خود را نشکسته‌اند.

خبر غمگنانه شهادت خادم جمهور، حضرت آیت الله سید ابراهیم رئیسی (رحمة الله علیه) شهید خدمت و مجاهد راستین فی سبیل الله و خادم الرضا(ع) موجب تاثر و تاسف بسیار شد. ایشان شخصیتی عالم، عامل، مخلص، خدوم و پرتلاشی بود که خود را وقف محرومان و امت اسلامی نموده بود. شهید رئیسی علم و عمل را در صحنه عمل درآمیخته و هماهنگ با منویات منیع ولایت، مجاهدت مخلصانه میکرد و تابلوی زیبایی از خدمت را در ایران اسلامی به تصویر کشید و ثمره شیرین خدمت عاشقانه و صادقانه را در شب میلاد امام رئوف با مزین شدن به حله شهادت دریافت کرد.

آن عزیز وارسته و به صفات حمیده آراسته و به خدا پیوسته، در این دوران ریاست جمهوری مشی خدمتگزاری شهید رجایی را بار دیگر در اذهان ملت احیا کرد. مشی صریح و جهادی انقلابی که برای خدمت حد یقفی متصور نیست.

بی شک با شهادت او راه روشن خدمان صدیق و حاکمان وثیق، تلالویی تازه یافت و جانی تازه گرفت؛ مکتب امام خمینی(س) جلوه‌گر شد و آرمان‌های عدالتخواهی و انقلابی‌گری طلوعی دوباره یافت.

امت شهید پرور ایران اسلامی همچون همیشه با تبعیت از ولی امر مسلمین، رهبر حکیم انقلاب اسلامی که با نگاه دوراندیش و خردورز و امیدآفرین فرمودند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند، هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید. سازمان امور دانشجویان با تاسی به این نگاه حکیمانه و سخن دوراندیشانه با توانی مضاعف و پیگیر و بی وقفه و مستمر در خدمت رسانی و انجام امور مربوط به دانشجویان داخلی و بین الملل ذره ای درنگ بخود راه نداده و با بیعت با روح مطهر دکتر رئیسی که شب و روز و تعطیل و غیرتعطیل نشناخت و در میدان حضور داشت و با طعن حسودان و معاندان صحنه خالی نکرد و خم به ابرو نیاورد و با لبخند به هر تلخندی در پی عدالت گستری برآمد و در این طریق نیز شربت شهادت نوشید، به راه و آرمان امام و رهبر وفادارانه ادامه مسیر خواهد داد و بر ادامه راه نورانی شهدا هم‌پیمان می شود.

ضمن تبریک و تسلیت به حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده‌های محترم شهدای گرانقدر و امت شهید پرور ایران سرافراز و ملل آزدیخواه جهان، رجاء واثق داریم که با هدایت مدبرانه رهبری عزیز، راه نورانی این شهدا پرتوان‌تر از همیشه طی خواهد شد و شکوه همچو کوه ایران بشکوه تر از گذشته در دنیا پرتو افشان خواهد گشت.

«سَلَامٌ عَلَی إِبْرَاهِیمَ».. «وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا».

انتهای پیام/

نظر شما