شناسهٔ خبر: 66767018 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید رئیسی در حین تحصیل مخارج خانواده را تأمین می‌کرد

خواهر شهید آیت‌الله رئیسی گفت: برادرم پس از فوت پدر با وجود اینکه به تحصیل مشغول بودند اما مخارج خانواده را نیز تأمین می‌کردند و نمی‌‌گذاشت به ما سخت بگذرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، منزل ساده و بی‌تکلف خواهر شهید آیت الله سیدابراهیم رئیسی امروز سیاه‌پوش برادرش بود؛ خواهری که از دیروز تا امروز آرام و قرار ندارد دیروز در انتظار بی‌خبری و امروز در فراق برادر ... .

خواهر شهید آیت الله رئیسی با وجود حال ناخوشی که در غم شهادت برادرش داشت میزبان بانوان فعال فرهنگی و اجتماعی مشهد ازجمله رئیس بسیج جامعه زنان خراسان رضوی و مدیرکل امور بانوان استانداری بود.

خواهر سید شهیدان با وجود اینکه بی قرار برادرش بود اما برای مهمانانش از کرامت و بزرگی برادرش تعریف کرد و گفت: نمی‌دانم چند سالش بود، اما مادرم اولین بار برای برادرم لباس طلبگی خریدند و پس از فوت پدرم او را تشویق کردند تا راه پدر مرحومم را ادامه بدهد.

وی می‌افزاید: برادرم پس از فوت پدر با وجود اینکه به تحصیل مشغول بودند اما مخارج خانواده را نیز تأمین می‌کردند و نمی‌گذاشت به ما  سخت  بگذرد.

خواهر شهید آیت الله رئیسی ادامه می‌دهد: هر وقت برای یکی از اعضای خانواده مشکلی پیش می‌آمد و به وی مراجعه می‌کردند مشکل او را شخصی به عنوان عضوی از خانواده رفع می‌کردند نه به عنوان یک شخصیت کشوری و می‌گفتند کسی حق ندارد از جایگاه من استفاده و یا پارتی‌بازی کند.

انتهای پیام/282

نظر شما