شناسهٔ خبر: 66766872 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در مراسم بزرگداشت شهدای خدمت مطرح شد؛

روایت نماینده ولی فقیه در مازندران از عشق رییس جمهور به مردم

ساری - نماینده ولی فقیه در مازندران از آخرین سفر آیت الله رییسی، عشق و خستگی ناپذیری وی برای خدمت به مردم روایت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی عصر دوشنبه در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همراهان خدوم ایشان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت و به عشق مردم تلاش می‌کرد و ذره‌ای در این دو روزی که مازندران بودند، اظهار خستگی نکردند.

وی افزود: حتی در جلسه آخر که همراه استاندار در خدمتشان بودیم، قرار بود در جمع وزرا مصوباتی خوانده شود و در یک مورد بحث این بود که چند روز دیگر باید آماده شود، ایشان فرمودند که چرا دو هفته دیگر؟ دو ساعته تصمیمش را بگیرید و به من بگویید، شب یا نیمه شب آماده هستم، دفتر جلسه برگزار می‌کنم و کار مردم را پیگیری می‌کنیم زیرا کار مردم یک لحظه هم نباید عقب بماند.

آیت الله محمدی لائینی گفت: می‌گویند شهید باید شهید زندگی کند و ایشان شهیدانه زندگی می‌کرد و برای ما این حادثه سنگین بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: ایشان در این عمر ۶۳ ساله هر جایی که مشغول کار آبادانی شد وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد و اخلاق‌محور بوده است.

عضو خبرگان رهبری با تسلیت شهادت آیت الله رئیسی یادآور شد: رهبر بزرگوارمان پنج روز عزای عمومی اعلام کردند و دستور دادند که طبق اصل ۱۳۱ باید ظرف ۵۰ روز ریاست جمهوری آینده انتخاب شود و از الان همه باید به فکری رئیسی دیگری به جای این رئیسی باشیم.

نظر شما