شناسهٔ خبر: 66766064 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

سردار حاجی زاده:

سربلندی ایران مرهون مجاهدت علما و فرزندان انقلاب اسلامی است

هادی رضایی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه درپیامی به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی تاکید کرد: سربلندی ایران اسلامی مرهون مجاهدت علما وفرزندان برومندی است که درمکتب انسان ساز اسلام درس عشق و ایثار آموخته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در پیامی شهادت آیت‌الله رئیسی و جمعی از همراهانش را تسلیت گفت.

سربلندی ایران مرهون مجاهدت علما و فرزندان انقلاب اسلامی است

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحْبَهُ وَ مِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَ مَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

سلام بر شهیدان، بر انسان‌های آزاده و بزرگی که جان بر سرمانشان نهاد و در ره خدا از خودگذشتند به این فداکاری

به برترین قله‌های انسانیت رسیدند. حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی)

سربلندی، ایران، اسلامی مرهون مجاهدت علما و فرزندان برومندی است که در مکتب انسان ساز اسلام درس عشق و ایثار آموخته‌اند و با شهامت و رشادت در صحنه‌های انقلاب اسلامی حماسه آفرینی می‌کنند و یک ملت را در طول تاریخ سربلند و بلند آوازه می‌نمایند.

شهادت خادم الرضا سید شهیدان اهل خدمت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان انقلاب اسلامی را به محضر حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) و ملت شریف ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی و همراهانشان، مایه تأثر شدید همگان گردید.

از خداوند قادر متعال علو درجات برای این شهیدان خدمتگزار و مخلص مسئلت می‌نمایم و امیدوارم در اعلا علیین با خوبان درگاهش محشور و صبر و بردباری و سکینه قلبی به خانواده بزرگوار آنان و ملت شهید پرور ایران عطا فرماید.

سرتیپ پاسدار امیر علی حاجی زاده
فرمانده نیروی هوافضای سیاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظر شما