شناسهٔ خبر: 66766049 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

پرسپولیس؛ دلیل تردید اوسمار

صاحب‌خبر -

شفقنا- سرمربی سرخ پوشان پایتخت پیشنهاد های وسوسه‌انگیزی دریافت کرده و همین باعث شده تا برای بستن قرارداد تردید کند.

به گزارش شفقنا ورزشی ، پرسپولیس تصمیم گرفت که بعد از رفتن یحیی گل محمدی به اوسمار اعتماد کند.

درویش در ابتدا قول داد که گزینه سرشناس و محبوبی را برای جایگزینی یحیی گل محمدی انتخاب کند و هواداران منتظر بازگشت برانکو بودند اما در نهایت این مربی کروات پیشنهاد پرسپولیس را قبول نکرد و هدایت تیم ملی فوتبال چین را برعهده گرفت.

درویش در نیم فصل به خوبی می دانست که گزینه ای مناسب برای جایگزینی یحیی بهتر از اوسمار وجود ندارد چرا که او دستیار یحیی گل محمدی بود و به خوبی با فضای موجود در تیم آشنا بود و مهم‌تر اینکه بازیکنان باتجربه تیم برای انتخاب او پاسخ مثبت دادند.

پرسپولیس با اوسمار نتایج بسیار خوبی کسب کرده است و به استثنای دیدار برابر سپاهان و البته آلومینیوم در لیگ و جام حذفی نمره قبولی را گرفته است.

پرسپولیس هر چند با اوسمار نظم دوران یحیی گل محمدی را ندارد اما در فوتبال هجومی با تکیه به درخشش بازیکنان خارجی بسیار بهتر شده و نتایج خوبی کسب کرده است.

هواداران از عملکرد اوسمار راضی هستند و باشگاه هم به دنبال تمدید قرارداد این سرمربی برزیلی است اما مذاکرات فعلا به بن بست خورده است.

هر چند مشکل مالی وجود دارد و رقم پیشنهادی باشگاه با درخواست اوسمار متفاوت است اما یک مشکل دیگر وجود دارد که باعث تردید این سرمربی برزیلی شده است و‌ آن پیشنهاد های داخلی و خارجی است که او بعد از درخشش در پرسپولیس دریافت کرده است.

باشگاه پرسپولیس باید هر چه سریعتر تکلیف اوسمار را روشن کند در غیر این صورت ممکن است که او وسوسه شود و تیم را ترک کند.

نظر شما