شناسهٔ خبر: 66765634 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

تخلیه نخاله‌های ساختمانی بیخ گوش ساکنان فاز ۹ پردیس

صاحب‌خبر -

با افزایش ساخت‌وساز و انجام فعالیت عمرانی در فازهای جدید پردیس، این روزها تخلیه نخاله‌های ساختمانی در مجاورت محل زندگی ساکنان به یک معضل تبدیل شده است.

به گزارش سایت پیام پردیس، «تردد کامیون‌های حامل نخاله‌های ساختمانی در مجاورت ساکنان مسکن مهر در فازهای جدید علاوه بر ایجاد سروصدای ناشی از تردد کامیون‌ها، خرابی آسفالت معابر اصلی و فرعی شهر و نیز غبار ناشی از خاک و نخاله موجب سلب آسایش ساکنان فاز 9 پردیس شده است.

معضل دپوی نخاله‌های ساختمانی در فاز 8 و 9 محلی برای سوءاستفاده سودجویان شده و گاهاً زباله گردها هم در این مکان‌ها اقدام به زباله‌سوزی می‌کنند.

طبق دستورالعمل و جلسه کارگروه محیط‌زیست شهرستان پردیس، تخلیه هرگونه نخاله‌های ساختمانی در مجاورت محل زندگی شهروندان ممنوع بوده و پیمانکاران، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها موظف‌اند بر انتقال تمامی نخاله‌های ساختمانی به محل دپوی گندک در شهرستان دماوند نظارت داشته باشند.

علیرضا حبیبی مدیر طرح فازهای 5 و 9 مسکن مهر پردیس در این باره اظهار داشت: در پی نارضایتی مردم با دستور مدیرعامل شرکت عمران پردیس تخلیه نخاله‌های ساختمانی در فازهای جدید در اولویت قرار گرفت و تخلیه هرگونه نخاله ساختمانی در مجاورت محل زندگی ساکنان فاز 9 پردیس غیرمجاز است.

او افزود: تردد کامیون‌های حامل نخاله‌های ساختمانی در مسیر محل سکونت مردم و تخلیه آن در مجاورت محل زندگی ساکنان مدتی است به‌صورت غیرمجاز در فاز 9 شروع شده است.

حبیبی تصریح کرد: با دستور مدیرعامل شرکت عمران پردیس جهت اقدامات قانونی و برخورد با متخلفان و هماهنگی با دادستان شهرستان پردیس در پی اخذ مجوز ممنوعیت تردد و تخلیه نخاله‌ها در فاز 9 با فوریت هستیم.

مدیر طرح فازهای 5 و 9 مسکن مهر پردیس خاطرنشان: با اقدام فوری مدیرعامل شرکت عمران از امروز تردد کامیون‌های حامل هرگونه نخاله در محدوده فاز 9 ممنوع و مسیر تردد کامیون‌های سنگین با بلوک‌های سیمانی مسدود می‌شود.

لازم بذکر است که ساکنان مسکن مهر پردیس در فازهای جدید از امکانات زیرساختی‌های اولیه مانند سرویس حمل نقل عمومی، درمانگاه و بیمارستان، کمبود فضای آموزشی، ورزشی و حتی مرکز خرید در فاز 9 محروم هستند.»

انتهای پیام

نظر شما