شناسهٔ خبر: 66765390 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

برگزاری مراسم عزاداری در دانشگاه‌های امیرکبیر و بهشتی

دانشگاه‌های شهید بهشتی و امیرکبیر در سوگ شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش به عزا نشستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت شهادت آیت‌الله رییسی رییس جمهور و همراهانشان، امروز دوشنبه 31 اردیبهشت در دانشگاه شهیدبهشتی برگزار شد.

در این مراسم جمع کثیری از دانشجویان، اعضای هیأت علمی و کارمندان داغدار دانشگاه شهید بهشتی از ساعت 11 در مسجد الزهراء(س) دانشگاه شهید بهشتی گرد هم آمدند. در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسینی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، متن پیام تسلیت رهبر انقلاب را قرائت کرد. سپس نماز و ظهر عصر به امامت ایشان اقامه شد.

آقامیری: حضور در منصب ریاست جمهوری تغییر در منش شخصی و ویژگی‌های اخلاقی‌شان ایجاد نکرد

آقامیری با اشاره به سابقه مجاهدت‌های آیت الله رئیسی خاطرنشان کرد: ایشان عمر با برکت خویش را متعهدانه و مجاهدانه در راه اسلام و اعتلای انقلاب اسلامی گذراند و در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی مختلف در خدمت به نظام اسلامی و آرمان‌های امام و رهبری جانفاشانی کرد و در نهایت حین خدمت به ملت، دعوت حق را لبیک گفت.

رییس دانشگاه با برشمردن فضائل اخلاقی رئیس جمهور اظهار داشت: افتخار آشنایی با ایشان را پیش از دوران ریاست جمهوری داشتم. حضور در منصب ریاست جمهوری تغییر در منش شخصی و ویژگی‌های اخلاقی شان ایجاد نکرد. آیت الله رئیسی، انسانی دوست داشتنی، باصاف، مردم‌دار، امین، قابل اتکاء و خدمتگزار بود و دلسوزانه برای خدمت به مردم تلاش می‌کرد.

برگزاری مراسم عزاداری برای رئیس جمهور شهید در دانشگاه صنعتی امیرکبیر

همچنین ظهر امروز دانشجویان، اساتید و کارکنان دانشگاه صنعتی امیرکبیر در سوگ شهادت رئیس‌جمهور انقلابی خود و همراهانشان به عزا نشستند. این مراسم با حضور حجت الاسلام رجبی رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه، علیرضا رهایی رئیس و معاونان دانشگاه با اقامه نماز ظهر و عصر در صحن دانشگاه برگزار شد.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر , دانشگاه شهید بهشتی , سید ابراهیم رئیسی ,

دانشگاه صنعتی امیرکبیر , دانشگاه شهید بهشتی , سید ابراهیم رئیسی ,

سخنرانی حجت الاسلام رجبی رئیس دفتر نمایندگی نهاد مقام معظم رهبری، مداحی کربلایی مجید قاسمی و قرائت بیانیه دانشجویی از برنامه‌های این مراسم سوگواری بود. عزاداران در سوگ رئیس جمهور شهید و همراهانشان به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

به گزارش تسنیم، همچنین دانشگاه‌های الزهرا(س)، علامه طباطبائی و علم و صنعت نیز در پی شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش از برگزاری تجمع و مراسم بزرگداشت در این دانشگاه‌ها خبر دادند.

انتهای پیام/

نظر شما