شناسهٔ خبر: 66765146 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مشگین شهر عنوان شد؛

شهید «آیت الله رییسی» اسوه خدمت رسانی صادقانه بود

مشگین شهر_ امام جمعه و فرماندار مشگین شهردر پیام مشترکی در پی شهادت رییس جمهور کشورمان اعلام کردند: آیت الله رییسی اسوه خدمت رسانی صادقانه در تمام امور با همتی ستودنی بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، در این پیام که دقایقی پیش منتشر شد، آمده است: بدون تردید این سید بزرگوار با اخلاص‌ترین، ولایی‌ترین، پرکارترین، محبوب‌ترین، خستگی ناپذیرترین و باتدبیرترین ریاست جمهور تاریخ ایران عزیز بود او اسوه خدمت رسانی صادقانه و بنیانگذار اصلاحات زیربنایی در امور و با همت ستودنی بود و در نهایت در راه خدمت و ارتقای عزت برای ملت عزیز جان خود را فدا کرد.

در پیام مشترک امام جمعه و فرماندار مشگین شهر آمده است: با دلی آکنده مملو از اندوه و با چشمی اشک بار در شهادت ریاست محترم جمهور حضرت آیت‌الله رئیسی و حضرت آیت‌الله آل هاشم و وزیر خارجه انقلابی و پرتلاش عبداللهیان و سایر همراهان رئیس‌جمهور، عزادار شدیم این ضایعه بزرگ را به محضر امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری و ملت بزرگ و خانواده‌های داغدار تسلیت عرض می‌کنیم و برای این افتخارات بزرگ کشور علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت داریم.

همچنین این پیام تصریح کرده است: این حادثه جانسوز که با مشیّت الهی صورت گرفت، ما را از ادامه خدمت، پیشرفت و کار جهادی باز نخواهد داشت و با توان مضاعف و عزم ملی در مسیر پیشرفت و عزت گام خواهیم برداشت و روحانیت برای اقتدار و اعتلای کشور شهدای بزرگی را در طول تاریخ تقدیم کرده و این روند خدمت به دین و مردم با افتخار و با تقدیم دو شخصیت والامقام ادامه دارد.

در این پیام امام جمعه و فرماندار مشگین شهر از اهالی مکرم و حق شناس مشگین شهر خواستند از اهالی قدرشناس شهرستان می‌خواهیم مثل همیشه با حضور حماسی خود در مراسم تجلیل از آن بزرگان مقام خدمت و خدمت گزاران بزرگ را گرامی بدارند.

نظر شما