شناسهٔ خبر: 66764446 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

مقامات لشکری، کشوری و فعالان سیاسی در پی شهادت رئیس‌جمهوری چه گفتند؟

پس از شهادت رئیس‌جمهوری و وزیر امور خارجه و هیات همراه مقامات و چهره‌های سیاسی پیام تسلیت منتشر کردند.

صاحب‌خبر -
مقامات لشکری، کشوری و فعالان سیاسی در پی شهادت رئیس‌جمهوری چه گفتند؟
کد خبر: 660892
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۱۴:۵۴:۲۰

در پی شهادت سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری، آل هاشم امام جمعه تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، استاندار آذربایجان شرقی و همراهان ایشان مقامات لشکری و کشوری و چهره‌های سیاسی پیام‌های تسلیتی منتشر کرده‌اند. 

به گزارش اعتمادآنلاین، به نقل از خبرگزاری‌ها بخشی از پیام‌ها را در ادامه می‌خوانید:

 

 

رئیس قوه قضاییه عروج شهادت‌گونه آیت‌الله رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت

غلامحسین محسنی اژه‌ای، رئیس قوه قضاییه در پیام تسلیتی  این عروج شهادت‌گونه خادم‌الرضا(ع) و همراهان خدوم و صدیق ایشان در سانحه دلخراش هوایی، برای اینجانب حقیقتاً تألم‌برانگیز و جانکاه است.

بنده که توفیق همکاری و رفاقت قریب به ۵ دهه با رئیس‌جمهور را داشتم، از نزدیک شاهد مجاهدت‌ها و تلاش‌های خستگی‌ناپذیر وی در عرصه مسئولیت‌های مختلف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده‌ام.

رجاء واثق دارم که این حادثه ناگوار، همه مسئولین دلسوز کشور را در خدمت‌رسانی بیشتر به مردم عزیز و شریف ایران، راسخ‌تر خواهد کرد.

آملی‌لاریجانی: شهید رئیسی در میانه میدان بود

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با صدور پیامی ارتحال شهادت گونه و مظلومانه رئیس‌جمهور و همراهانشان در پی حادثه سقوط بالگرد را تسلیت گفت.

بخشی از متن پیام تسلیت: مرحوم حجت‌الاسلام و المسلمین رئیسی در سالیان متمادی در مناصب مختلف خدمت‌گذاری به نظام اسلامی توفیقات بسیاری داشت. ایشان در جایگاه ریاست‌جمهوری همانند سال‌های خدمت در قوه‌قضاییه و تولیت آستان قدس رضوی، همواره در میانه میدان بود و تلاش‌های مستمر وی در راستای وظایفش از ویژگی‌های بارز ایشان بود.

پیام تسلیت رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پی شهادت رئیس‌جمهور و هیات همراه طی حادثۀ سقوط بالگرد

سرلشکر باقری: شهادت "آیت الله سید ابراهیم رئیسی" رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی و همراهان ایشان در سانحه بالگردی در مسیر خدمت به ملت و کشور، مقارن با سالروز میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، خانواده‌های مکرم شهیدان و آحاد مردم شریف و قدرشناس تبریک و تسلیت می‌گویم.

 تاریخ پرشکوه و پر مخاطره انقلاب شکوهمند اسلامی همواره شاهد رخدادهای تلخ و شیرین و فراز نشیب‌های فراوانی بوده که هر یک در تحکیم انسجام و وحدت ملی برای مردمان این سرزمین پیام‌های الهام بخش و قوت‌آفرینی در راه پیشروندگی انقلاب و کشور به سمت اهداف آرمانی داشته است و عبور عزتمندانه و پیروزمندانه ایران مقتدر از میان حوادث بهت‌آوری چون شهادت شهیدان رجایی، باهنر و آیت الله دکتر بهشتی را یادآور می‌شود.

بی شک این رخداد غم‌انگیز به فضل الهی با تقویت وحدت، همبستگی و یکپارچگی ملی، خدمتگزاران و کارگزاران نظام را برای تداوم راه و مسیر پرافتخار و عزتآفرینی که سیدالشهدای خدمت به ملت به ودیعت نهاده است را مصمم‌تر می‌سازد.

نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در کنار حفظ و ارتقاء توان و آمادگی دفاعی و امنیتی کشور در سطح منطقه، مرزها و سرتاسر خاک میهن عزیزمان، آمادگی همه جانبه خود برای هرگونه کمک و همراهی با دولت خدمتگزار بامسئولیت جناب آقای مخبر را اعلام مینماید و در این مقطع حساس همچون گذشته در کنار دولت و در خدمت ملت عزیز خواهد بود.

از درگاه حضرت ربوبی، علوّ درجات رئیس جمهور فقید، حضرت آیت‌الله آل هاشم نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه مردمی تبریز، دکتر امیر عبداللهیان وزیر امور خارجه، آقای دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، سردارسید مهدی موسوی و خلبانان غیور گروه پروازی و همجواری آنان با امام رئوف حضرت رضا( ع ) و سکینه قلبی و ثبات قدم آحاد ملت و خانواده‌های معظم شهدا را مسئلت مینمایم.

پیام تسلیت فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت شهادت خادم‌الرضا و همراهان

در سالروز فرخنده میلاد حضرت علی بن موسی الرضا ( علیه آلافُ التَّحِیَّهِ وَ الثَّناءِ) ، ملت شریف و نجیب ایران اسلامی شهادت مظلومانه "خادم الرضا (ع)"، “آیت الله سید ابراهیم رئیسی" و شهیدان گرانقدری را شاهد است.

حافظه تاریخی ایران عزیز امروز یادآور حوادث و رخدادهایی به مانند وقایع تروریستی هفتم تیر ماه و هشتم شهریور ماه سال ۱۳۶۰ و شهادت شخصیت‌های برجسته کشور از جمله شهیدان رجایی و باهنر رئیس جمهور و نخست وزیر محبوب و مردمی وقت کشور و نیز آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام و امت است که با الطاف خداوندی بر خلاف خواست دشمنان خبیث انقلاب و نظام، تقویت وحدت و اتحاد ملی و تولید سرمایه و اراده قدرتمند و نافذ برای تداوم انقلاب و گشایش دروازه‌های پیشرفت ایران عزیز را رقم زد‌.

سبک و سیره عملی رئیس جمهور شهید که به گوهر تقوا ،اخلاص ،ساده زیستی ،عدالت طلبی، فساد ستیزی ، توکل به خدا و ولایتمداری مزین است، زیست تراز سبک زندگی و مدیریت علوی را  برای آحاد شیفتگان خدمت بی‌منت و صادقانه به ملت معنا بخشید و پرچم ایثار  و جان دادن در "خیمه ولایت" و "میدان خدمت" را در این سرزمین همچنان برافراشته و راهنمای ایرانیان در آینده پیش رو  قرار داده است.

یاد ، نام ،خاطرات و نقش آفرینی‌های الهام بخش، حماسی و درس آموز "سیدالشهدای خدمت" در ایفای مسئولیت‌های خطیر و حساس در نظام اسلامی به ویژه طی دوره سه ساله ریاست جمهوری، به مثابه یک مکتب و الگوی مطلوب بایستی همواره زنده بماند.

شهادت پرافتخار رئیس جمهور محبوب و مغتنم و سایر شهدای عالیقدر این حادثه جانسوز " آیت الله سید محمدعلی آل هاشم ،دکتر حسین امیرعبداللهیان، مالک رحمتی، سردار سرتیپ پاسدار محمد مهدی موسوی  و شهدای عزیز کادر پرواز سرهنگ خلبان سید طاهر مصطفوی، سرهنگ خلبان محسن دریانوش و سرگرد فنی بهروز قدیمی" را به پیشگاه مقدس حضرت بقیه الله الاعظم ( ارواحنا فداه )، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی فرمانده کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای ( مدظله العالی )،خانواده معزز شهیدان، ارتش غیرتمند جمهوری اسلامی و آحاد ملت قهرمان و قدرشناس ایران تبریک و تسلیت عرض می نماینم.

پیام تسلیت آیت‌الله سیستانی برای شهادت رئیس‌جمهور

مرجع عالی‌قدر  شیعیان در نجف در پیامی نوشت: با نهایت تاسف خبر وفات سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و همراهانش را دریافت کردیم.

در این پیام آمده است: این ضایعه دردناک را به ملت و دولت ایران به‌ویژه خانواده جان باختگان تسلیت می‌گویم و برای آن ها آرزوی صبر و شکیبایی دارم.

پیام تسلیت استاد شیخ حسین انصاریان 

انا لله و انا الیه راجعون/ سانحه تأسف بار سقوط بالگرد خادمین مردم بزرگوار ایران، موجب تاثر و تألم گردید.

اینجانب، رحلت شهادت گونه ریاست محترم جمهوری؛ حجت الاسلام و المسلین حاج سید ابراهیم رئیسی و امام جمعه محترم تبریز؛حجت الاسلام و المسلمین حاج سید محمد علی آل هاشم و وزیر محترم امور خارجه؛دکتر حسین امیر عبداللهیان و هیئت همراه را که در مسیر انجام وظیفه و خدمت رسانی به کشور به دیار باقی شتافتند را به حضور مقام معظم رهبری و ملت شریف ایران و خانواده های داغدار ، تسلیت عرض می نمایم.

و از محضر مبارک حضرت حق تعالی ، پوشش رحمت و مغفرت برای ارواح آنان مسئلت می نمایم.

حضرت آیت الله مظاهری درپیامی «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه» را تسلیت گفت

حضرت آیت‌الله مظاهرى درپی «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه» پیام تسلیتی صادر کرد.

پیام تسلیت طیب‌نیا در پی شهادت رئیس جمهور

در پیام تسلیت علی طیب‌نیا آمده: آیت الله رئیسی، رییس جمهور پر تلاش و دلسوزی بود که در طول دوره مسولیتش با نهایت اخلاص و از خودگذشتگی برای خدمت به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان لحظه‌ای درنگ نکرد و به یقین اجر این تلاش‌های خالصانه نزد حضرت باری تعالی محفوظ خواهد بود

موسویان دیپلمات اسبق ایران با تسلیت شهادت رئیس جمهور: تا کنون صدها ایرانی قربانی تحریم های هواپیما شده‌اند

سید حسین موسویان نوشت: تسلیت به ایران به مناسبت فاجعه سقوط هلی‌کوپتر رئیس جمهور،وزیر خارجه ایران و همراهان.

اگر من جای رئیس جمهور آمریکا بودم، طبق فرمان دیوان بین المللی دادگستری، فورا تحریم‌های فروش قطعات هواپیما و هوانوردی علیه ایران را لغو میکردم زیرا که تا کنون صدها ایرانی قربانی این تحریم شده اند.

رئیس مجلس خبرگان رهبری: آیت‌الله رئیسی نمونه اتَم و اکمَل مدیران انقلابی و ولایی بود

در پی شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور و همراهان ایشان، آیت‌الله جنتی رئیس مجلس خبرگان رهبری با صدور پیامی شهادت ایشان و هیئت همراه را تسلیت گفت. 

پیام تسلیت رئیس‌‎کل بانک مرکزی در پی شهادت‌ رئیس‌جمهور مردمی و هیات همراه

  رئیس‌کل بانک مرکزی در پیامی شهادت‌ آیت‌الله دکتر سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی، پرتلاش و خستگی‌ناپذیر و هیات همراه ایشان را خدمت مقام معظم رهبری، اعضای محترم دولت، ملت بزرگ ایران و مدیران و کارکنان خدوم شبکه بانکی کشور تسلیت گفت. 

پیام تسلیت وزیر کار پس از شهادت رئیس‌جمهور

پیام تسلیت سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پی شهادت رییس‌جمهور مردمی و خادم‌الرضا(علیه السلام) صادر شد.

پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی شهادت رئیس‌جمهور

محمدمهدی اسماعیلی: اینجانب سال‌ها افتخار یادگیری و همکاری صمیمانه با ایشان را در عرصه‌های مختلف داشتم و شاهد جهاد عملی و نظری و خدمتگزاری صادقانه به مردم عزیز ایران بودم. امروز رئیس عزیز ما سرافرازانه در مهمانی ملکوتیان، امام راحل و حاج قاسم عزیز حاضر شده و مدال پر افتخار شهادت را بر سینه نصب کرده است.

گواه هر لحظه تلاش بی‌وقفه‌شان برای عزت و کرامت ولی‌نعمتان این خاک را امروز لطف امامی می‌خوانم که وی را به امن آغوش مهر رضوی‌اش پذیرا شده است. اخلاص در فعل و صداقت در قول، حکمت در تدبیر و درایت در تصمیم، و ولایتمداری در اوج مسئولیت و مردمداری در عین کسوت، تنها چند خصوصیت بارز از شخصیت والای حضرت آیت‌الله رئیسی بوده که در فقدانش روح و جان همه روشن‌اندیشان و عدالت‌شناسان به درد می‌آید.

محمود احمدی‌نژاد با صدور پیامی درگذشت آقای رئیسی، رئیس‌جمهور و اعضای هیات همراه وی در فاجعه سقوط بالگرد را تسلیت گفت

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب حجة الاسلام و المسلمین آقای رییسی رییس جمهور، جناب آقای امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، حجة الاسلام آل هاشم امام جمعه تبریز، آقای رحمتی استاندار آذربایجان شرقی، کادر پروازی و تیم حفاظت در حادثه تلخ سقوط بالگرد را به مقام معظم رهبری، همکاران ایشان در دولت، خانواده و بستگان آن مرحومان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای همه آنان رحمت و مغفرت مسئلت می نمایم.

مولوی عبدالحمید، امام جمعه اهل سنت زاهدان تسلیت گفت

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

إنا لله و إنا إلیه راجعون

سقوط بالگرد حامل رئیس‌جمهور که منجر به درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور و حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و هیئت همراه شد، موجب تأثر و تألم گردید.

بنده ضمن تسلیت این حادثۀ ناگوار به رهبری، ملت شریف ایران و خانواده‌های داغدیده، برای جان‌باختگان این حادثه مغفرت و برای بازماندگان اجر و صبر از بارگاه الهی مسئلت دارم.

مدیر حوزه‌های علمیه «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه» را تسلیت گفت

آیت‌الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه در پیامی «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه» را تسلیت گفت.

وزیر بهداشت : شهید رییسی در خدمت به سلامت جامعه پیشگام بود

عین‌اللهی، وزیر بهداشت در پیامی شهادت رییس جمهور و هیات همراه را تسلیت گفت و تاکید کرد که شهید دکتر رییسی در خدمت به نظام سلامت جامعه پیشگام بود.

رئیس صداوسیما «شهادت رئیس جمهور و هیات همراه» را تسلیت گفت

در پی «شهادت حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی و هیات همراه» در واقعه سقوط بالگرد در حوالی ورزقان استان آذربایجان شرقی، پیمان جبلی، رئیس صداوسیما در پیامی این واقعه را تسلیت گفت.

وزیر کشور با صدور پیامی شهادت رئیس جمهور و همراهانش را تسلیت گفت 

احمد وحیدی:رئیس جمهور خدمت گزار ملت ایران و همراهانشان به آرزوی دیرینه خود رسیدند و به خیل شهدا پیوستند.

سیدالشهدای خدمت و خادم الرضای ملت ایران مسیر خدمت را با اخلاق، اخلاص، مردم داری و پرتلاش پیمودند و مصداق "عاش سعیدا و مات سعیدا" شدند که در یاد و خاطر ایرانیان همیشه ماندگار خواهد بود.

ملت ایران در عرصه های گوناگون انقلاب اسلامی و بحران های مختلف همچون شهادت شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر نشان داده اند که با انسجام، وحدت و همدلی تحت رهبری امامین انقلاب از حرکت به سوی هدف الهی خود باز نخواهند ایستاد و فرزندانشان در دولت مردمی حضرت آیت الله شهید سید ابراهیم رئیسی نیز با تبعیت از فرمان رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، لحظه ای در خدمت گزاری و انجام وظایف خود درنگ نخواهند کرد.

اینجانب با کمال تاسف و اندوه فراوان شهادت رئیس جمهور انقلابی ایران اسلامی، وزیر امور خارجه مجاهد و حامی جبهه مقاومت، امام جمعه مخلص، با اخلاق و بصیر تبریز، استاندار جوان و جهادی آذربایجان شرقی و سرتیم فداکار حفاظت رئیس جمهوری و همراهان را به محضر بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا، رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران و خانواده‌های معزی تسلیت عرض می‌کنم و اطمینان می‌دهم همگام با استانداران و مجموعه وزارت کشور، راه این شهدای عزیز در خدمت به مردم شریف ایران را با توان مضاعف ادامه دهیم.

شمخانی: رئیسی سخت‌کوش و دوست داشتنی بود

مشاور سیاسی رهبر معظم انقلاب در پیامی ضمن تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از خدمتگزاران نظام نوشت: رئیس‌جمهور سخت کوش و مجاهد و خستگی‌ناپذیر، روحانی مردمی و دوست داشتنی بود.

پیام تسلیت تولیت آستان قدس رضوی بمناسبت شهادت رئیس جمهور و جمعی از همراهان

انا لله و انا الیه راجعون

 احمد مروی، تولیت آستان قدس رضوی: شهادت خادم الرضا علیه‌السلام و رئیس محترم جمهوری اسلامی ایران؛ حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و جمعی از خدمت گزاران ملت بزرگ ایران را به پیشگاه رفیع حضرت ولی‌عصر (عج) و محضر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و مردم قدرشناس ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نمایم.

شهید آیت‌الله رئیسی با روحیه‌ای جهادی و تلاشی خستگی‌ناپذیر، عمر ارزشمند خویش را وقف خدمت به مردم و نظام مقدّس جمهوری اسلامی کرد. 

شهادت در شب میلاد امام رئوف، پاداش خدمت ماندگار او به آستان نورانی حضرت رضا علیه‌السلام و یک عمر مجاهدت بی‌وقفه در مسیر خدمت به اسلام و مردم است.

امروز ملت شریف ایران، داغدار فقدان سنگین شهادت رئیس‌جمهور محبوب و جمعی از خادمان خود هستند؛ اما یاد و خاطره این شهدای عزیز در مسیر خدمت خالصانه به مردم هیچ‌گاه از ذهن و تاریخ این ملت پاک نخواهد شد.

اینجانب در جوار مضجع نورانی حضرت ثامن‌الحجج علیه آلاف التحیة والثناء، با قلبی آکنده از اندوه فقدان رفیق دیرینه و صادق خود و جمعی از خادمان ملت بزرگ ایران، از خداوند متعال علو درجات آن شهیدان راه خدمت را مسألت داشته و سلامتی و طول عمر باعزت رهبریِ بزرگوار را که همواره با هدایت‌های داهیانه خود مایه آرامش ملت هستند، آرزومندم.

پیام تسلیت سیدمحمد خاتمی درپی شهادت رئیس‌جمهور و هیأت همراه

رئیس دولت اصلاحات: سانحه هولناک سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور محترم و خدمتگزار پر تلاش ملت و وزیر امور خارجه خیراندیش و امام جمعه محترم استان آذربایجان شرقی و دیگر همراهان که به شهادت این عزیزان انجامید حادثه‌ای بود دردناک و خسارت بار که امیدوارم لطف ویژه حضرت پروردگار آن را جبران نماید.

پیام تسلیت خانواده شهید سلیمانی در پی شهادت رئیس‌جمهور

خانواده شهید سلیمانی: خبر شهادت رئیس‌جمهور مجاهد و خدوم ملت ایران آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، وزیر شجاع و انقلابی امورخارجه جناب آقای امیرعبدالهیان، امام‌جمعه محترم و مردمی شهر تبریز آیت‌الله آل‌هاشم و هئیت‌همراه، ملت ایران و امت اسلام را داغ‌دار کرد.

حیاتی سرشار از خدمت خستگی‌ناپذیر به مردم، تواضع و ساده‌زیستی، دفاع صریح از آرمان‌های انقلاب اسلامی و مردم مظلوم منطقه و در یک کلام «شهیدانه زیستن»، سرانجام حسن‌عاقبت را برای آنان به ارمغان آورد.

محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی: خداوند عزیز را شاهد می‌گیرم که طی دوران خدمت در هیأت دولت هرگاه با شهید راه خدمت رئیس جمهور صادق و خدوم ملت گفت‌وگو می‌کردم، نکته اساسی توصیه و نگرانی ایشان «مراقبت از سفره خانوار و توجه بیشتر به محرومان و مستضعفان و تلاش مومنانه برای تأمین امنیت غذایی کشور» بوده است.

جلیلی، عضو شورایعالی امنیت ملی: ایشان همراه با شهدای بزرگوار، امام جمعه مردمی آیت‌الله آل هاشم، وزیرخارجه خدوم دکتر امیرعبداللهیان، استاندار پرکار دکتر رحمتی، سردار موسوی و عزیزان  کادر پرواز مهمان امام هشتم هستند.

آیت‌الله سبحانی، مرجع تقلید: ضایعه جانگداز شهادت رئیس جمهور محترم جمهوری اسلامی ایران حجة الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر سید ابراهیم رئیسی (قدس سره)، و هیأت همراه، دلهای بیدار را تکان داد و همگان را در غم و اندوه فرو برد.

محسن حاجی میرزایی، وزیر اسبق آموزش و پرورش: علو درجات این شهدای خدمت را از درگاه خداوند متعال مسالت دارم 

سید احسان خاندوزی، وزیر اقتصاد: عروج رییس‌جمهور مردمی و مجاهد، شهید آیت الله رییسی را به رهبر معظم انقلاب و ملت مقاوم ایران تسلیت می‌گویم.

همتی، رییس سابق بانک مرکزی: شهادت رییس‌جمهور گرامی و همراهان ایشان را به رهبر معظم انقلاب و مردم عزیز تسلیت می‌گویم.

امیر محمدرضا آشتیانی، وزیر دفاع: آهوشدن که قسمت هرکس نمی‌شود / ‌ضامن‌ترین امام تو را در برگرفت

اسحاق جهانگیری، معاون اول سابق: من این مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری و ارکان نظام و دولت و مردم تسلیت می گویم. 

علی اکبر صالحی، رییس سابق انرژی اتمی: از خداوند متعال برای روح بلند این عزیزان علو درجات، غفران و رحمت واسعه الهی مسئلت داریم. 

آذری جهرمی، وزیر سابق ارتباطات: بی‌شک، ایران عزیز ما امروز با خبر شهادت رییس جمهور متاثر است. صفای باطن و اخلاص این شهید عزیز که من حقاً به او علاقه‌ی قلبی داشتم برای او بهترین تقدیر را رقم زد و شهادت، این مرگ تاجرانه نصیب او شد.

ظریف، وزیر سابق امور خارجه: رضوان الهی برای شهدا، آرامش و شکیبایی برای بازماندگان و همبستگی و بهروزی برای مردم ایران آرزومندم.

 

برچسب‌ها:

نظر شما