شناسهٔ خبر: 66763830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

تسلیت رئیس کل دادگستری همدان طی شهادت رئیس جمهور و همراهان

حوزه/ بهروز محمدی مهر، رئیس کل دادگستری استان همدان شهادت رئیس محترم جمهور، آیت‌الله ابراهیم رئیسی را طی بیانیه‌ای تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری "حوزه"، بهروز محمدی مهر، رئیس کل دادگستری استان همدان شهادت رئیس محترم جمهور، آیت‌الله ابراهیم رئیسی را طی بیانیه‌ای محضر رهبر انقلاب و امام عصر(عج) تسلیت گفت. مشروح متن بیانیه وی در ذیل آمده است:

(( من المومنین رجال صدقوا ماعاهدوا الله علیه و منهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و مابدلوا تبدیلا ))

خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور مردمی و محبوب کشورعزیزمان ایران و همراهان عزیز ایشان در پی وقوع حادثه سقوط بالگرد، قلب‌ ملت ایران را اندوه فرو برد. بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است و داغی است که به آسانی تسلی نمی‌یابد.

مداومت‌ و استقامت سید محرومان در پیگیری و تلاش برای حل مشکلات و شهادت در راه خدمت به مردم، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بود.

بدون شک، وجود مطمئنه و آرامش بخش مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(ادام الله ظله علی رئوس المسلمین) در این شرایط، همچون لنگرگاهی ثبات آفرین برای کشور عزیز ماست. جمهوری اسلامی ایران از ابتدای تشکیل خود با حوادث بسیار سختی روبرو بوده و از تمام آنها با سلامت عبور کرده است. همانگونه که پیوند عمیق میان امام راحل و ملت در دهه اول انقلاب توانست کشور را بیمه نماید، امروز نیز تدبیر داهیانه مقام معظم رهبری و هوشمندی مردم باعث عبور از این روزها خواهد شد. لذا اینجانب این ضایعه دردناک را محضر حضرت بقیه الله الاعظم اروحنا له الفدا و مقام معظم رهبری مد ظله العالی و آحاد مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند رحمان‌ علو درجات برای خادم الرضا و شهدای خدمت را مسئلت‌ داریم.

بهروز محمدی مهر/رئیس کل دادگستری استان همدان

نظر شما