شناسهٔ خبر: 66763745 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی:

توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت آيت الله رييسي کاملا متبلور بود

صاحب‌خبر -
توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت آيت الله رييسي کاملا متبلور بود
خبرگزاری آریا - نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور فقید کشورمان، گفت: ساده زیستی، صفا و صمیمیت دل نسبت به مردم و توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت در ایشان کاملا متبلور بود.

عبدالرضا مصری نایب رییس مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور فقید کشورمان گفت: شهادت مظلومانه حضرت آیت الله رییسی را به محضر امام زمان عجل الله تعالی و فرجه الشریف و نائب برحق ایشان مقام معظم رهبری و ملت شریف و عزیز ایران اسلامی عرض تسلیت دارم.
وی افزود: در ایامی که بیش از چهل سال خدمت ایشان ارادت داشتم، چند ویژگی از جمله ساده زیستی، صفا و صمیمیت دل نسبت به مردم و توجه به قشر محروم در تمام دوران خدمت در ایشان کاملا متبلور بود. از خداوند متعال علو درجات وهمنشینی با امام رضا علیه السلام را برای ایشان مسئلت دارم.
نایب رییس مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ایشان خادم الرضا بود. در دهه کرامت انتخابات ریاست جمهوری برگزار شده و بعنوان رییس جمهور عزیز ایران اسلامی انتخاب شدند و در همین دهه کرامت در سالروز ولادت امام رضا علیه السلام به محضرشان شرف یاب می شوند./
پایان پیام

نظر شما