شناسهٔ خبر: 66763310 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

تسلیت روسای جهاددانشگاهی و بسیج اساتید در پی شهادت رئیسی

در پیام تسلیت روسای جهاد دانشگاهی و بسیج اساتید آمده است: با شهادت شهدای خدمت، راه خدمت به مردم و محرومان بسته نخواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، حسن مسلمی نائینی، رئیس جهاددانشگاهی و محمدرضا مردانی، رئیس سازمان بسیج دانشجویی در پیامی شهادتِ خادمانِ ملت و در صدر آنان رئیس‌جمهور مردمی و مغتنم را در حادثه‌یِ دردناکِ سانحه‌ی هوایی به ساحتِ مقدسِ امامِ زمان (عج)، فرماندهی معظم کل قوا (مدظله‌العالی)، خانواده شهدا و تمامی مردم ایران تسلیت گفتند.

در پیام رئیس جهاددانشگاهی آمده است:

انالله و انا الیه راجعون

خبر شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور پرتلاش و خستگی‌ناپذیر که در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم گامی برنمی‌داشت و همچنین همراهان ایشان، قلب‌های‌ یک ملت را در بهت و اندوه فرو برد.

مداومت‌ و استقامت این سید محرومان در راه خدمت به مردم و پیگیری و تلاش برای حل مشکلات آن‌ها، مثال‌زدنی‌ و الهام‌بخش‌ همه مسئولان و متولیان کشور بوده است.

جهاددانشگاهی شهادت جانسوز خادم الرضا(ع)، آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان ازجمله دکتر حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی‌فقیه و امام‌جمعه شهرِ تبریز، دکتر مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همچنین سرتیم حفاظت و کادر پرواز را در راه خدمت به مردم کشورمان به محضر امام عصر(عج)، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و تمامی مردم شریف ایران تسلیت می‌گوید و از خداوند متعال برای این شهدای گران‌قدر، علو درجات و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسئلت می‌نماید.

اکنون ‌روح بلند این خادم ملت ایران و همراهانش به جمع یاران شهیدشان پیوست؛ بدون شک این ضایعه فقدانی بزرگ و جبران‌ناپذیر است که به‌آسانی تسلی نمی‌یابد، اما یقین داریم که یاد و خاطره این شهدای گرانقدر که جان خود را در راه خدمت به وطن فدا کرده‌اند، همواره در دل‌ها زنده و جاودان خواهد ماند و با اتحاد و همبستگی آحاد مردم و مسئولان و به رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از این بحران عبور کرده و هیچ خللی در کار کشور به وجود نخواهد آمد.

همچنین در پیام دیگری سازمان بسیج اساتید کشور ضمن تبریک و تسلیت شهادت شهدای خدمت بویژه ریاست محترم جمهور، امام جمعه و نماینده محترم ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی آیت الله آل‌هاشم، وزیر بسیجی و محبوب امور خارجه کشور، استاندار جوان و محبوب استان آذربایجان، سردار بسیجی شهید سید مهدی موسوی و سایر شهدای این فاجعه دردناک به پیشگاه امام عصر(عج)، نائب بر حقش امام خامنه‌ای(مدظله العالی)، ملت شریف ایران و خانواده‌های مصیبت زده، در بیانیه‌ای اعلام کرد:

در روز میلاد مسعود امام هشتم علی ابن موسی الرضا (سلام الله علیه) خادم الرضا، سیدالشهدای خدمت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور محبوب و مردمی در راه خدمت به ملت شریف ایران به ملکوت اعلی پیوست و اجر زحمات شبانه روزی خود را گرفت و در جوار رحمت حق آرام قرار گرفت.

به ملت شریف ایران اطمینان می‌دهیم با شهادت شهدای خدمت راه خدمت به مردم و محرومان نه تنها بسته نشد بلکه فرزندان ملت را در آغاز راهی قرار داد که بدون شک اقتدار و سربلندی ایران اسلامی و رفاه و رضایت مردم ایران را در پی خواهد داشت.

انتهای پیام/

نظر شما