شناسهٔ خبر: 66762352 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار هرمزگان:

مسیر خدمت رسانی به مردم بدون وقفه ادامه خواهد یافت

بندرعباس- استاندار هرمزگان گفت: خدمات بی وقفه به مردم مطابق منویات و دستورات مقام معظم رهبری ادامه دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی دوستی ظهر دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در هرمزگان که با حضور فرمانده سپاه امام سجاد (ع)، فرماندار بندرعباس، رئیس اتاق بازرگانی و جمعی از مسئولان دولتی برگزار شد، اظهار کرد: این واقعه دردناک را به مقام معظم رهبری، تمام ملت ایران اسلامی و مردم شریف هرمزگان تسلیت می‌گویم.

وی افزود: این ضایعه دردناک، داغ بزرگی است و آنچه که به ما تسکین می‌دهد حضور و هم دردی مردم است، ما تجربه تاریخی داریم و در برهه‌های مختلف خون شهیدان باعث ماندگاری انقلاب شده و ادامه راه این انقلاب برگرفته از خون شهدا بوده است.

استاندار هرمزگان گفت: این خون‌های پاک شهدای امروز نیز در راه خدمت به مردم بر زمین ریخته شده و قطعاً جان تازه‌ ای به انقلاب اسلامی خواهد داد.

وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری مسیر را مشخص کردند و تأکیدی که داشتند ادامه خدمت بدون وقفه به مردم عزیز بود و اینکه حرکت جمهوری اسلامی با تمام قدرت و قوا ادامه خواهد داشت، مردم ایران از این دست تجربه‌های سخت بسیار دارند و روز به روز مستحکم‌تر شدند تا این انقلاب را به دست صاحب اصلی یعنی امام عصر بدهند.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان گفت: خدمات بی وقفه به مردم مطابق منویات و دستورات مقام معظم رهبری ادامه دارد، از دیروز نیز با تشکیل جلسات فوق العاده تصمیماتی برای مسائل مختلف اتخاذ شد و بازدیدی هم از بندر شهید رجایی و گمرکات داشتیم.

وی افزود: برای گرامیداشت و بزرگداشت شهدای عزیز از ظهر امروز مراسم در سراسر استان برگزار خواهد شد که اطلاع رسانی در این زمینه صورت خواهد گرفت.

نظر شما