شناسهٔ خبر: 66761760 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

شورای اسلامی شهر همدان‌؛

شهادت مزد زندگی مجاهدانه برای آیت‌الله رئیسی بود

همدان-اعضای شورای اسلامی شهر همدان‌ در پی سانحه دلخراش رئیس جمهور و هیات همراه پیامی منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، متن پیام به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان در پیامی شهادت "دکتر آیت الله رئیسی" رئیس جمهور مردمی را به ملت بزرگ ایران تبریک و تسلیت گفتند.

به گزارش روابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، در متن این پیام آمده است: در سالروز ولادت باسعادت حضرت علی ابن موسی الرضا علیه السلام؛ روح بلند و آسمانی خادم ملت ایران "آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی" رئیس‌جمهور مردمی و همراهان ایشان در پی وقوع حادثه دلخراش سقوط بالگرد، به ملکوت اعلی پیوست و قلب و روح مردم عزیز ایران را در بهت و ماتم فرو برد.

این مرد بزرگ و انقلابی در هر جایگاه و مسولیتی که داشتند، منشأ خدمات و برکات بی نظیر و بی بدیلی برای کشور بودند و "شهادت" مزد زندگی مجاهدانه برای این یار صدیق رهبری بود، که به این آرزوی بزرگ رسیدند.

بی تردید این ضایعه بزرگ برای نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم عزیز ایران به آسانی جبران نخواهد شد و داغی است که تا ابد تسلی نمی‌یابد اما همان‌طور که "رهبر معظم انقلاب فرمودند: ملت ایران نگران و دلواپس نباشند و هیچ اختلالی در کار کشور به وجود نمی‌آید" باید استوار و باصلابت‌تر از همیشه به سمت قله‌های پیشرفت قدم برداریم.

آیت الله رئیسی بزرگترین افتخار خود را خادمی امام رضا (ع) می‌دانستند و به دلیل همین ارادت و دلبستگی، در شب ولادت این امام رئوف و دقیقاً در روزی که قرار بود به عنوان کشیک خادم حرم رضوی خدمت کنند به فیض شهادت نائل آمدند تا این ارادت خالصانه با مزد "شهادت" تکمیل شود.

مردم ولایتمدار و قدرشناس دارالمجاهدین همدان نیز همچون سایر هموطنان کشور در غم شهادت "دکتر آیت الله رئیسی و هیأت همراهان ایشان" به سوگ می‌نشینند.

از درگاه خداوند رحمان، علو درجات و حشر با ائمه اطهار را برای این یار صدیق رهبری و همراهان شهیدش مسألت داریم.

رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر همدان

نظر شما