شناسهٔ خبر: 66761483 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

امام جمعه همدان: مسئولان مسیر جهادی شهید رئیسی را ادامه دهند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان ضمن تسلیت و تهنیت شهادت رئیس جمهور و هیئت همراه گفت: توجه ایشان به مردم زبانزد بود و امیدواریم مسئولین ما امروزه این نمونه‌های جهادی را ببینند و در همین مسیر ان‌شاءالله حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان درباره شهادت جانسوز آیت‌الله رئیسی، با اشاره به اینکه آیت‌الله رئیسی همیشه تلاش می‌کرد مشکلات مردم را حل کنند، گفت: توجه ایشان به مردم زبانزد بود و امیدواریم مسئولان ما امروزه این نمونه‌های جهادی را ببینند و در همین مسیر حرکت کنند.

وی عنوان کرد: محضر شریف همه مردم عزیزمان، شهادت رئیس‌جمهور محترم و همراهان عزیز ایشان را تسلیت عرض می‌کنم. دعا می‌کنیم خداوند متعال این خادم‌الرضا(ع) که مدت‌ها خدمت به حرم و بارگاه و مرجع شریف رضوی را داشتند با امام رضا(ع) محشور بفرماید.

امام جمعه همدان بیان کرد: مردی که در چندین استان توانست الگویی از مدیریت مردمی و جهادی را نشان دهد، در همین مدتی که مسئولیت اجرایی کشور با ایشان بود، با تمام توان برای حل و فصل مشکلات مردم تلاش می‌کرد.

آیت الله شعبانی با بیان اینکه تواضع و اخلاق مداری و توجه ایشان به مردم زبانزد و الگو بود‌ گفت: امیدوار هستیم امروز هم مسئولان عزیز ما این نمونه‌های جهادی را ببینند و در همین مسیر حرکت کنند.

 

.

 

انتهای پیام/

نظر شما