شناسهٔ خبر: 66761456 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

چیزی جز شهادت برازنده آیت‌الله رئیسی نبود/ استفاده از عبارت مغتنم نشان‌دهنده شخصیت بی‌بدیل ایشان در محضر رهبر معظم انقلاب است

فرزانه فتحی

استاندار قزوین گفت: با شناختی که از این وجود نازنین داشتیم چیزی جز شهادت برازنده ایشان نبود و بنا به تعبیر رهبر معظم انقلاب ایشان یک رئیس‌جمهور مغتنم برای کشور بوده است.

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث آریا، محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در جلسه هماهنگی مراسم‌های رئیس‌جمهوری شهید در استان قزوین افزود: استفاده از عبارت رئیس‌جمهور مغتنم توسط رهبر معظم انقلاب نشان‌دهنده نگاه مقام معظم رهبری به ایشان به‌عنوان یک شخصیت بی‌بدیل است.

استاندار قزوین اضافه کرد: هماهنگی برای برگزاری مراسم‌های بزرگ هم انجام شده‌ است و در کنار این مراسم باید هماهنگی لازم برای اعزام در مراسم تشییع تهران هم انجام شود.

نماینده عالی دولت در استان اظهار کرد: شخصیت ویژه و دردانه‌ای که در کنار آیت‌الله رئیسی به شهادت رسیدند هم شهید امیر عبداللهیان هستند که شاید یکی از نزدیک‌ترین شخصیت‌ها به شخصیت آیت‌الله رئیسی در تواضع، فروتنی تسلط و نقش‌آفرینی متعهدانه بودند و نقش جدی در پیروزی‌های دیپلماسی در مقابله با استکبار داشتند که قطعا جای ایشان هم در وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران خالی خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما