شناسهٔ خبر: 66761243 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صراط‌نیوز | لینک خبر

فوری / پرداخت یارانه نقدی لغو می‌شود؟

قرار بود شب گذشته بخش دوم یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز شود اما تاکنون حساب یارانه بگیران شارژ نشده است.

صاحب‌خبر -
 

به گزارش صراط به نقل از مهر قرار بود شب گذشته بخش دوم یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز شود اما تاکنون حساب یارانه بگیران شارژ نشده است.

طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم ۲۵ هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، ۳۰ هر ماه واریز می‌شود. روز گذشته خبر سقوط بالگرد رییس جمهور اعلام شد و برخی از منابع این حادثه را دلیل عدم پرداخت یارانه‌ها عنوان کردند. اما واقعیت چیست؟

سید احسان خاندوزی دقایقی پیش با حضور در رسانه ملی اظهار کرد: جلسه فوق‌العاده هیات وزیران ۷ صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارائه کردند.

وی گفت: در جلسه امروز هیات دولت وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارائه کردند و به حمدالله در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت، در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد.

خاندوزی افزود: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت

 

 
 

برچسب‌ها:

نظر شما