شناسهٔ خبر: 66761090 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

نظر شما آخرین اخبار وبگردی

فوری / پرداخت یارانه نقدی متوقف می‌شود؟

قرار بود شب گذشته بخش دوم یارانه نقدی اردیبهشت ماه واریز شود اما تاکنون حساب یارانه بگیران شارژ نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق جدول زمان‌بندی پرداخت یارانه‌ها، یارانه دهک‌های اول تا سوم 25 هر ماه و یارانه نقدی و معیشتی سایر خانوارهای مشمول، 30 هر ماه واریز می‌شود. روز گذشته خبر سقوط بالگرد رییس جمهور اعلام شد و برخی از منابع این حادثه را دلیل عدم پرداخت یارانه‌ها عنوان کردند. اما واقعیت چیست؟

سید احسان خاندوزی دقایقی پیش با حضور در رسانه ملی اظهار کرد: جلسه فوق‌العاده هیات وزیران ۷ صبح امروز با ریاست معاون اول رئیس‌جمهور برگزار شد و با توجه به مشی آیت الله رئیسی مبنی بر استمرار بدون خستگی و با پشتکار نسبت به اداره امور کشور و رفع مشکلات مردم، اعضای محترم هیات دولت گزارشی از آخرین وضعیت حوزه خود را در جلسه هیات وزیران ارائه کردند.

وی گفت: در جلسه امروز هیات دولت وزرای اقتصادی، رئیس سازمان برنامه و بودجه و رئیس کل بانک مرکزی گزارشی از آخرین وضعیت خود را ارائه کردند و به حمدالله در تامین کالاهای اساسی، حوزه انرژی و سوخت، در حوزه خدمات پولی و مالی مشکلی در تامین و ارائه خدمات وجود ندارد.

خاندوزی افزود: در حوزه پرداخت مالی، بودجه‌ریزی خزانه‌داری تمام حقوق‌های کارکنان دولت و بازنشستگان و یارانه‌های نقدی پرداخت شده است و اگر مرحله پایانی در حوزه اجرایی بانک‌ها داشته باشد، امروز ادامه خواهد یافت.

نظر شما