شناسهٔ خبر: 66760608 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

پیام تسلیت مدیرکل میراث‌فرهنگی استان زنجان به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی و همراهانش

زهرا محمدی

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان در پیامی شهادت رئیس جمهوری محبوب و مردمی ایران اسلامی را تسلیت گفت. 

صاحب‌خبر -

به‌گزارش میراث‌آریا، در پیام تسلیت سید سعید صفوی، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان زنجان آمده است: 

«إِنَّالِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا: 

از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند، برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آن‌ها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند (۲۳ احزاب) 

حادثه تلخ سقوط بالگرد حامل آیت الله رئیسی رئیس جمهور محبوب و مردمی، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و آیت الله آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، مسئول تیم حفاظت و هیئت همراه، موجب اندوه و تاثر فراوان شد. 

مصیبت جانگداز را به مقام معظم رهبری و ارکان نظام، دولت، مردم و خانواداه بزرگ میراث‌فرهنگی، گردشگری وصنایع‌دستی تسلیت عرض می‌کنم. ملت هوشیار ما در مقاطع دشوار و حساس دهه نخست انقلاب نشان داده است که می‌تواند حوادثی ناگوار و سخت را با توکل به خداوند، اعتماد به نظام جمهوری اسلامی، تاب آوری خویش و امید به آینده پشت سر بگذارد. برای شهدای از جان گذشته علو درجات الهی را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما