شناسهٔ خبر: 66760526 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

شهید آیت الله رئیسی شبانه‌روز جهادی کار می‌کرد

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) استان چهارمحال و بختیاری گفت: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت ریاست جمهوری، کارهای جهادی، بسیار ارزشمند و شبانه‌روزی داشت، منتها با استان ما مأنوسیت خاصی داشت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد،  سردار علی‌محمد اکبری صبح امروز در مراسم بزرگداشت خادم الرضا(ع) شهید آیت الله ابراهیم رئیسی رئیس جمهور و هیئت همراه در سپاه استان،  با تبریک و تسلیت شهادت رئیس جمهور و عزیزان همراه ایشان، اظهار داشت: شهادت هنرمردان خداست. شهید آیت الله رئیسی خادم امام رضا (ع) بود و در روز میلاد آن امام به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)  استان حضور خادمان آستان قدس رضوی به همراه پرچم متبرک در جمع پاسداران سپاه استان را با توجه به شهادت آیت الله رئیسی مایه آرامش دانست و افزود: در 46 سال گذشته فراز و نشیب‌های بدتر را پشت سر گذاشته‌ایم. جمهوری اسلامی در بحران‌ها رشد و نمو پیدا کرده است. ما ولی نعمت داریم، ولایت داریم و ولایت به ما آرامش می‌دهد.

وی با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب تأکید کرد: شهادت شهدای راه خدمت در روند پیشبرد امورات انقلاب خللی  ایجاد نمی‌شود.

سردار اکبری در توصیف خادم الرضا شهید آیت الله ابراهیم رئیسی و دو مرحله سفر به استان چهارمحال و بختیاری، گفت: شهید آیت الله ابراهیم رئیسی در مدت ریاست جمهوری، کارهای جهادی، بسیار ارزشمند و شبانه‌روزی داشت، منتها با استان ما مأنوسیت خاصی داشت.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین  سرشته روحانی اعزامی از آستان قدس رضوی با کاروان زیرسایه خورشید نیز به تبیین گوشه‌هایی از شاخصه‌های شهید آیت الله ابراهیم رئیسی همچون جهادی بودن و اهتمام به خدمت رسانی و رسیدگی به محرومین پرداخت.

انتهای پیام/7540

نظر شما