شناسهٔ خبر: 66759927 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

منتخب مردم اهواز:

مسیر رییس جمهور برای خدمت به مردم ادامه دارد

اهواز- منتخب مردم اهواز ضمن تسلیت گفتن شهادت رئیس جمهور و همراهانش تاکید کرد که بدون شک مسیری که شهید رئیسی در خدمت به مردم آغاز کرد، همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محسن موسوی زاده در پی شهادت رئیس جمهور و همراهانش پیامی را صادر کرد. در این پیام آمده است: شهادت رئیس جمهور محبوب و عزیزمان جناب آیت الله سید ابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان ایشان در باور و کلام نمی‌گنجد. آنچه رخ داده است غمی بزرگ برای دولت و مردم است که رئیس جمهوری خادم و یاوری صدیق برای رهبر معظم انقلاب در حال خدمت و فعالیت به شهادت رسیده است.

در این پیام تاکید شده است: آیت الله رئیسی، شخصیتی مردمی و رئیس جمهوری پرتلاش و خدمتگذار بود که فقدانش فراموش نشدنی و شهادتش غمی سترگ محسوب می‌گردد. همچنین وزیر امور خارجه حسین امیر عبداللهیان وزیری توانمند و تأثیرگذار در منطقه و محور مقاومت بود که فقدانش برای کشورمان فقدانی بزرگ خواهد بود.

در این پیام بیان شده است: حضور همراهانی چون آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و هیأت همراه در کنار آیت الله سید ابراهیم رئیسی، درد و آلام این سانحه را دو چندان کرده و صبر بر این مصیبت را سخت‌تر می‌کند.

در این پیام تصریح شده است: ادامه مسیر خدمت جهادی به مردم شریف ایران اسلامی و تلاش در راه اعتلای اسلام و کشور نکته‌ای است که مورد تاکید مقام معظم رهبری (مدظله) و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی است و بدون شک مسیری که آن شهید بزرگوار در خدمت به مردم آغاز کرد همچنان ادامه پیدا خواهد کرد.

در این پیام گفته شده است: اینجانب شهادت این الگوی خدمت به اسلام و مردم شهید آیت الله رئیسی و جمعی از خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی و همراهان رئیس جمهور شهید را محضر حضرت بقیه الله (عجل الله تعالی فرجه)، امام خامنه ای (مدظله) و عموم مردم شریف ایران تسلیت عرض می‌نمایم و علو درجات را برای شهدای این حادثه غم‌انگیز از خداوند متعال مسئلت دارم.

نظر شما