شناسهٔ خبر: 66759280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل بنیاد شهید اردبیل در پیامی اعلام کرد؛

شهید «آیت الله رییسی» همواره دغدغه خدمت به مردم را داشت

اردبیل- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران اردبیل در پیام تسلیتی اعلام کرد؛ آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راه مقدس در ادامه راه نیز جان خود را فدا کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، داور نوری در این پیام که صبح دوشنبه صادر کرد، آورده است: ضایعه عظمای شهادت رئیس جمهور جهادی و هیئت همراهشان را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای و آحاد ملت سرافراز ایران و تمامی دوستداران انقلاب اسلامی در سر تا سر جهان تسلیت عرض می کنم.

این پیام می افزاید: شهادت سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور مجاهد، پر تلاش، خدوم، مردمی و خستگی ناپذیر جمهوری اسلامی ایران در میدان خدمت به مردم در جریان سانحه هوایی به همراه وزیر امور خارجه، امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی ضایعه‌ای جبران ناپذیر است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل همچنین آورده است: آیت الله رئیسی همواره و همیشه دغدغه خدمت به مردم را داشتند و در همین راه مقدس، در ادامه راه رییس جمهور شهید رجائی، جان بر کف گذاشتند.

داور نوری در این پیام تسلیت ادامه داده است: خدمات و توفیقات ایشان در منظر و نگاه مردم همیشه به یادگار خواهد ماند. ایشان رئیس جمهوری صالح، مجاهد و ضد فساد برای اداره کشور بود که در دهه‌های اخیر جزء خدوم‌ترین و بی‌ریاترین مسئولان کشور بودند و سال‌ها در جوار حرم امام هشتم خدمت‌رسانی کردند و در سالروز میلاد ایشان به ملکوت اعلی پیوستند.

همچنین در پیام مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اردبیل تاکید شده است: این ضایعه عظما را به ساحت مقدس امام زمان (عج) و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه‌ای، آحاد ملت سرافراز ایران، خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران و همکاران جهادی بنیاد شهید و امور ایثارگران و مردم همیشه در صحنه و انقلابی اردبیل تسلیت و تعزیت عرض می‌کنم.

نظر شما