شناسهٔ خبر: 66757085 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: میراث آریا | لینک خبر

شهادت در راه خدمت، اجر بزرگی برای خدمت‌رسانی رئیس‌جمهوری بود

زینب اسکینی

در پی شهادت رئیس‌جمهوری، وزیر امور خارجه و هیئت همراه، مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان در پیامی شهادت در حال خدمت را اجر بزرگی برای خدمات‌رسانی رئیس‌جمهوری دانست.

صاحب‌خبر -

به گزارش میراث آریا، در متن پیام عطا حسن‌پور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان به مناسبت شهادت آیت‌الله رئیسی آمده است:

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ﴿۱۶۹﴾ (ای پیامبر!)

هرگز گمان مبر کسانی که در راه خدا کشته شدند، مردگانند! بلکه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

شهادت رییس جمهور محبوب و مردمی، سید مظلومان، خادم‌الرضا(ع) آیت‌الله دکتر «سید ابراهیم رئیسی» و هیئت همراه ایشان، در مسیر خدمات‌رسانی و پیشرفت کشور موجب تأثر و تألم شدید ملت ایران و همه آزادیخواهان جهان شد.

بی‌شک، تنها شهادت در راه خدمت، می‌توانست نتیجه‌ای مطلوب و اجری بزرگ برای خدمات رسانی آن رییس جمهور مردمی و وزیر جهادی امور خارجه باشد که در این راه به لقائ‌الله پیوستند.

اینجانب و همه خادمان مردم در اداره کل میراث فرهنگی لرستان، این مصیبت سنگین را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله ارواحنا فداه؛ رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران تسلیت می‌گوییم.

از خداوند متعال برای شهیدان گران‌قدر این سانحه غمبار، رحمت واسعه الهی، و برای بازماندگان و خانواده‌های معزز این عزیزان و همچنین مردم شهیدپرور ایران، درخواست صبر و اجر دارم.

عطا حسن‌پور مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان»

انتهای پیام/

نظر شما