شناسهٔ خبر: 66757004 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرهادی خبر داد؛

تعویق امتحانات به تصمیمات آتی موکول شد

علی قدمی

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبرداد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی فرهادی، معاون برنامه ریزی و توسعه منابع و سخنگوی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری امتحانات نهایی طبق برنامه از پیش تعیین شده خبر داد و گفت: از دانش آموزان عزیز تقاضا داریم در وقت مقرر در محل آزمون نهایی حضور یابند و با آمادگی کامل در این آزمون شرکت کنند و از هرگونه اطلاع‌یابی از مراجع غیررسمی خودداری کنند.

وی در ادامه افزود: مرجع اطلاع رسانی در این خصوص پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش به آدرس medu.gov.ir ، کانال اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش در شاد، به آدرس https://shad.ir/officialmedu، رسانه ملی، و ادارت کل آموزش و پرورش استان‌ها و مناطق است.

بر اساس پیگیری‌های خبرنگار مهر وزارت آموزش و پرورش تمام تلاش خود را کرده است تا امتحانات نهایی بدون تعویق برگزار شود؛ با این حال در صورت تعطیلی کشور احتمال تعویق امتحانات نهایی نیز وجود دارد.

محسن زارعی رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش و پرورش هم در گفت‌وگو با مهر با بیان اینکه تمام تلاش ما برگزاری به موقع امتحانات نهایی است؛ گفت: فعلاً قرار ما بر این است که امتحانات در همان برنامه اعلامی برگزار شود؛ فعلاً تعطیلی اعلان نشده است و تا زمانی که هیئت دولت تصمیمی در این خصوص نداشته باشد؛ ما هم زمان امتحانات را تغییر نخواهیم داد.

نظر شما