شناسهٔ خبر: 66753391 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: جهان نیوز | لینک خبر

بورس تعطیل شد

مدیر نظارت بر بورس‌ها گفت: بورس امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعطیل است و تصمیم برای روز‌های آینده متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

صاحب‌خبر - به گزارش جهان نيوز، قادر معصومی خانقاه مدیر نظارت بر بورس‌ها در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بورس امروز ۳۱ اردیبهشت ماه تعطیل است و تصمیم برای روزهای آینده متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

همچنین مجید عشقی رئیس سازمان بورس نوشت:
با نهایت تأثر و تأسف، سازمان بورس و اوراق بهادار ایران شهادت رئیس جمهور گرانقدر کشورمان و همراهان ایشان را به محضر حضرت ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری، خانواده محترم ایشان و ملت شریف ایران تسلیت عرض می‌نماید. این ضایعه بزرگ، قلب تمامی ایرانیان را جریحه‌دار کرده و نشان‌دهنده عزم راسخ ملت ایران در پاسداری از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور مردمی شهید، با خلوص نیت همواره تلاش فراوانی برای اعتلای کشور و خدمت به مردم داشت. او با از خودگذشتگی و ایثار، نمونه بارزی از تعهد و مسئولیت‌پذیری در برابر ملت بود و خدمات ارزشمندی به ایران عزیز ارائه داد.

سازمان بورس و اوراق بهادار ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده داغدار این شهیدان والا مقام، تأکید می‌نماید که این ضایعه، آحاد مردم و مسئولین را در مسیر توسعه و پیشرفت کشور متحدتر و مصمم‌تر خواهد ساخت.

روحشان شاد و یادشان گرامی باد.

نظر شما