شناسهٔ خبر: 66753086 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

نقص فنی, علت توقف حرکت قطارهای مترو در مسیر تهران به گلشهر بود

اقتصادنیوز: شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی از مسافران محترم به اطلاع می رساند، به دلیل بروز نقص فنی در سیستم برق خط ۵، حرکت قطارها در این خط با اختلال روبرو است.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه  در اطلاعیه ای اعلام کرد: ضمن عذرخواهی از مسافران محترم به اطلاع می رساند، به دلیل بروز نقص فنی در سیستم برق خط ۵، حرکت قطارها در این خط با اختلال روبروست.

در حال حاضر اعزام قطار از ایستگاه صادقیه به گلشهر امکانپذیر نیست و در مسیر گلشهر به تهران ( صادقیه) نیز قطارهای تندرو اعزام نمی شوند. قطارهای اعزامی این مسیر ، از گلشهر تا ایستگاه ارم سبز حرکت می کنند و پس از آن مسافران‌ محترم می توانند با استفاده از خط ۴ مترو به مسیر خود ادامه دهند یا سوار اتوبوس های مستقر در مجاورت ایستگاه برای رسیدن به صادقیه شوند.

خبر مرتبط
اعلام آمادگی 30 شرکت خارجی برای احداث مترو

اقتصادنیوز: در سال 1364شهردار وقت تهران(حبیبی ) از درخواست 30 شرکت خارجی به منظور سرمایه گذاری در احداث مترو تهران خبر داد.

تیم‌های فنی مترو با تمام توان در حال تلاش برای رفع این نقص فنی در کوتاه‌ترین زمان ممکن هستند و خدمات‌رسانی به مسافران گرامی به محض رفع مشکل از سر گرفته خواهد شد.

خبر مرتبط
ماجرای عجیب ورود واگن‌های متروی کرج از سقف تونل/ استاندار واکنش نشان داد+فیلم

اقتصاد نیوز : استاندار البرز درباره نحوه عجیب قرارگیری واگن‌های مترو کرج در تونل که با واکنش هایی در فضای مجازی روبرو شده بود توضیحاتی ارائه داد.

گفتنی است، هماهنگی های لازم با شرکت اتوبوسرانی برای سرویس دهی در این مسیر انجام شده است.

 

نظر شما