شناسهٔ خبر: 66751893 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پرسپولیسی‌ها فقط پاداش برد هوادار را نگرفته‌اند

برخلاف اخبار منتشره بازیکنان پرسپولیس در ماه‌های گذشته بعد از پیروزی‌های خود پاداش دریافت می‌کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه، در برخی از ماه‌های بی پولی و تداوم مشکلات مالی باشگاه پرسپولیس گفته می‌شد غیر از اینکه باشگاه در پرداخت درصدهای مربوط به قرارداد بازیکنان کند عمل کرده و بعضا مدت‌ها منفعل بوده، پاداش‌های مربوط به پیروزی‌های تیم را نیز به اعضای تیم پرداخت نمی‌کند.

با این وجود باشگاه پرسپولیس پاداش مربوط به پیروزی‌های این فصل را پرداخت کرده و تنها پاداش برد اخیر مقابل هوادار را به اعضای تیم نداده است.

نکته جالب اینجاست که مبلغ پاداش بازیکنان فصل گذشته 15 میلیون تومان و برای افراد کنار تیم 7 میلیون تومان بود که امسال این رقم به 20 و 10 میلیون تومان رسیده است.

در شرایطی که باشگاه بعضا در پرداختی‌های خود دیرعمل کرده اما همین پاداش‌ها بخصوص برای افراد کنار تیم کمک حال بوده و باعث شده مشکلات‌شان را تا حدودی با این دریافتی‌ها حل کنند.

گفتنی است باشگاه پرسپولیس برای برخی از بازی‌های تعییین کننده و حساس این فصل مثل دربی برگشت، بازی برگشت مقابل سپاهان و دیدار جام حذفی مقابل آلومینیوم اراک پاداش قابل توجهی تعیین کرده بود که با پیروز نشدن تیم در این مسابقات این پاداش‌های ویژه هم پرید و از دست بازیکنان و اعضای تیم رفت.

نظر شما