شناسهٔ خبر: 66751812 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

اورونوف و فرصت دلبری دوباره از هواداران پرسپولیس

وینگر ازبک پرسپولیس دوباره فرصت این را خواهد داشت تا در نقش ستاره به کمک تیمش بیاید.

صاحب‌خبر -

به گزارش ورزش سه اوستون اورونوف وینگر تکنیکی پرسپولیس بعد از درخشش در قائمشهر و ثبت دو گل حیاتی برای تیمش در بازی مقابل هوادار شرایط خوبی نداشت.

اورونوف در آن مسابقه به نوعی بی انگیزه و بی خیال به نظر می‌رسید و به راحتی یک موقعیت بادآورده گل را از دست داد و اصلا شبیه به آنچه در قائمشهر ارائه داد، نبود.

ستاره ازبک پرسپولیس که البته در برخی بازی‌های تعیین کننده مثل دیدار با سپاهان و استقلال هم کاری از پیش نبرده بود مقابل تیم هوادار در حالی که از فرم همیشگی اش فاصله داشت که هم زمین ورزشگاه دستگردی فوق العاده مسطح و هموار بود هم اینکه تیم مسعود شجاعی اصلا بسته و تدافعی کار نمی‌کرد تا جایی که پرسپولیس در نیمه نخست این مسابقه 5 شانس گل قطعی به دست آورد.

با این وجود اورونوف که در حد فاصل بازی با هوادار تا دیدار مقابل استقلال خوزستان به مرخصی سه روزه رفته و خانواده‌اش  را دیده حالا با شرایط روانی و بدنی بهتری برای بازی مقابل استقلال آماده می‌شود کما اینکه این مهم را می‌توان از تصویر تمرین یکشنبه او نیز فهمید.

هواداران پرسپولیس یک بار دیگر منتظرند تا شاهد هنرنمایی‌های این بازیکن در ورزشگاه آزادی باشند و البته خود اورونوف که می‌داند تماشاگران چقدر از حرکات تکنیکی او لذت می‌برند، دوباره دست به حرکات انفرادی و تماشایی خواهد زد که می‌تواند خط دفاع حریف بخصوص مدافع راست آبی پوشان جنوب را دچار مشکلاتی جدی کند.

نظر شما