شناسهٔ خبر: 66751660 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

رزمندگان مقاومت در غزه؛ مردانی که باکی از مرگ ندارند

منابع رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی، ویدئویی را دست به دست می‌کنند که نشان می‌دهد چگونه رزمندگان مقاومت یک لحظه سلاح‌شان را زمین نمی‌گذارند و تا پای جان در مقابل نظامیان تا دندان مسلح صهیونیست ایستادگی می‌کنند.

صاحب‌خبر -

 ویدئو منتشر شده مربوط به درگیری‌ها در اردوگاه «جبالیا» در شمال شرق شهر غزه است و نشان می‌دهد که چگونه رزمندگان مقاومت تا لحظه شهادت سلاح‌شان را زمین نمی‌گذارند و با دشمن می‌جنگند.

طبق گزارش وبگاه عربی۲۱، ویدئو منتشر شده نشان می‌دهند که یک رزمنده مقاومت درحالی که از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مجروح شده است از پشت بام یک خانه با نظامیان رژیم صهیونیستی درگیر می‌شود و به جنگ ادامه می‌دهد تا به شهادت می‌رسد.

در ادامه این ویدئو یک رزمنده دیگر بلافاصله پس از شهادت هم‌رزمش، سلاح او را برمی‌دارد و اقدام به تیراندازی به سمت صهیونیست‌ها می‌کند و او نیز تا لحظه شهادت اسلحه‌اش را زمین نمی‌گذارد.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این ویدئو رزمندگان مقاومت در نوار غزه را «مردان بی‌مثال تاریخ» توصیف کردند.

رزمندگان مقاومت در غزه؛ مردانی که باکی از مرگ ندارند

دویست و بیست و شش روز است که ارتش رژیم صهیونیستی درحال قتل و کشتار در نوار غزه است تا مقاومتی که در میان مردم آن ریشه دوانده را نابود کند و هدف متوهمانه مقامات این رژیم را برآورده کند، اما امروز مقاومت همچنان با قدرت درحال ضربه زدن به اشغالگران بوده و روزانه تلفات سنگینی را در محورهای مختلف نبرد به آنها وارد می‌کند.

 

نظر شما