شناسهٔ خبر: 66751487 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

ایجاد اختلال در عملیات پهپاد ترکیه‌ای+فیلم

اقتصادنیوز: پهپاد شناسایی ترکیه که برای عملیات جستجوی یافتن بالگرد حامل رئیس جمهور به ایران وارد شده بود، تا ارتفاع ۱۱ هزار پایی‌ پایین آمد ولی چون درختان و پوشش گیاهی تراکم زیادی دارد کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای را با مشکل مواجه کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از تسنیم، پس از اعزام پهپاد دید در شب ترکیه ای به منطقه سانحه برای بالگرد رئیس جمهور، بلافاصله ستاد بحران با حضور معاون اجرایی رئیس جمهور، فرمانده قرارگاه ارتش در منطقه شمالغرب و مسئولان استانی تشکیل شد تا ضمن تحلیل اطلاعات ارسالی این پهپاد، تصمیمات جدید برای تسریع در عملیات جستجو بگیرند.

این پهپاد شناسایی تا ارتفاع ۱۱ هزار پایی‌ پایین آمد ولی چون درختان و پوشش گیاهی تراکم زیادی دارد کار شناسایی پهپاد ترکیه‌ای را با مشکل مواجه کرده است.

هم اکنون بر تعداد نیروهای امدادی در منطقه افزوده شده و عملیات جستجو از چند جبهه شدت یافته تا هر چه سریعتر نیروهای مردمی و امدادی و نیروهای مسلح بتوانند به بالگرد رئیس جمهور برسند.

هم اکنون دمای هوا بسیار سرد بوده و جستجو را کندی مواجه کرده است؛ اما مسئولان امیدوارند هر چه زودتر به اطلاعات جدیدی از محل سانحه دست یابند.

خبر مرتبط
فوری/ حادثه برای بالگرد رئیسی+ گزارش لحظه به لحظه

اقتصادنیوز: بالگرد سیدابراهیم رئیسی، عصر امروز در منطقه ورزقان در استان آذربایجان شرقی دچار حادثه شد.

 

نظر شما