شناسهٔ خبر: 66751201 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

بایدن خواستار برقراری آتش‌ بس فوری در غزه شد

بایدن که روز یکشنبه (به وقت محلی) در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان کالج تاریخی بلک مورهاوس حضور یافته بود، خطاب به دانشجویان این دانشگاه افزود: من از اعتراض مسالمت‌آمیز بدون خشونت حمایت می‌کنم.

صاحب‌خبر -

 جو بایدن رئیس جمهور آمریکا در سخنانی در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان کالج بلک مورهاوس آمریکا، گفت: یک بحران انسانی در غزه در جریان است و به همین دلیل من خواستار برقراری آتش‌بس فوری برای توقف درگیری‌ها در آنجا هستم.

به گزارش ایرنا به نقل از تارنمای خبری سی تی وی، رئیس جمهور آمریکا که روز یکشنبه (به وقت محلی) در مراسم فارغ‌التحصیلی دانشجویان کالج تاریخی بلک مورهاوس حضور یافته بود، خطاب به دانشجویان این دانشگاه افزود: من از اعتراض مسالمت‌آمیز بدون خشونت حمایت می‌کنم.

رئیس جمهور آمریکا با بیان اینکه صدای اعتراض شما را در مورد جنگ غزه می‌شنوم، مدعی شد: صحنه‌های درگیری در غزه قلب من را نیز می‌شکند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به اعتراض‌های اخیر دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا به جنایات رژیم صهیونیستی و خواسته آنها مبنی بر قطع همکاری دانشگاه‌های آمریکایی با شرکت‌ها و دانشگاه‌های رژیم صهیونیستی، تاکید کرد: صدای شما باید شنیده شود و من به شما قول می‌دهم که این صدا را می‌شنوم.

برچسب‌ها:

نظر شما