شناسهٔ خبر: 66750137 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

گزارش العالم از تظاهرات ضد صهيونيستي در ژنو

صاحب‌خبر -
گزارش العالم از تظاهرات ضد صهيونيستي در ژنو
خبرگزاری آریا - هزاران نفر از مردم شهر ژنو سوئیس با برگزاری تظاهرات خواستار پایان دادن به جنایات نسل کشی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در باریکه غزه شدند.

العالم - اوروپا
به گزارش روز یکشنبه خبرنگار شبکه خبری العالم در ژنو، شرکت کنندگان در تظاهرات شهر ژنو سوئیس از دولت خواستند تا برای توقف نسل کشی و تحریم نهادهای اکادمیک و دانشگاهی مرتبط با این رژیم غاصب اقدام کند.
بنابر این گزارش، "فریاد حمایت از غزه، استواری مردم آن و قهرمانی نیروهای مقاومت در این منطقه، در تمامی خیابان‌های ژنو طنین انداز شد، شرکت کنندگان در تظاهرات خواهان توقف حملات تجاوزکارانه و جنایات نسل‌کشی رژیم اسراییل علیه فلسطینیان شدند.
بنابر گزارش خبرنگار العالم، شرکت کنندگان در این تظاهرات که به مناسبت هفتاد و ششمین سالگرد نکبت (تاسیس رژیم صهیونیستی) برگزار شده بود، بر این باور بودند که دشمن صهیونیستی در آخرین حملات تجاوزکارانه خود، خواهان نکبت دوم است. برخی دیگر از شرکت کنندگان در این تظاهرات خاطرنشان کردند که با موجودیت این رژیم اشغالگر، نکبت همچنان ادامه داشته و اشغالگری نیز ادامه دار خواهد بود.
جنبش دانشجویی شرکت کننده در تظاهرات ژنو، بر خواسته های خود مبنی بر تحریم دانشگاه ها و موسسات آکادمیک مرتبط با رژیم غاصب اسراییلی یا آنهایی که از اشغالگر صهیونیستی حمایت می کنند، تاکید کردند.
خبرنگار العالم در پایان تصریح کرد، شرکت کنندگان در تظاهرات خواستار آتش بس فوری و ورود کمک ها به باریکه غزه و همچنین تحریم رژیم اشغالگر شدند و بر لزوم محاکمه آن به خاطر جنایاتش علیه فلسطینی ها و با هدف تحقق عدالت برای مردم مظلوم فلسطین و کل بشریت تاکید کردند.

نظر شما