شناسهٔ خبر: 66749725 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مهر گزارش می‌دهد؛

واکنش شخصیت‌های سیاسی به خبر سانحه برای رئیس جمهور

محمد مهاجرانی

به مناسبت وقوع حادثه برای بالگرد حامل رییس جمهور، چهره های سیاسی از جناح های مختلف واکنش نشان دادند .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، به مناسبت وقوع حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور، چهره‌های سیاسی از جناح‌های مختلف واکنش نشان دادند که در ادامه بخشی از آنها را از نظر خواهید گذراند.

حسن روحانی: در شب میلاد امام هشتم، از درگاه پروردگار متعال برای رئیس‌جمهور محترم و همراهانشان، سلامتی آرزومندم و صمیمانه امید دارم ایشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای: در شب میلاد حضرت علی‌ابن‌موسی‌الرضا (ع) امام رئوف، برای خادم‌الرضا علیه‌السلام، رئیس‌جمهور خدوم و انقلابی جناب آقای رئیسی و هیئت همراه، صحت و سلامتی از خداوند متعال مسئلت دارم و دست به دعا برداشته و چشم انتظار اخبار مسرت‌بخش هستیم.

ابطحی: چه شب دراز و تلخی شد.
‏خدا کند پایان این شب، خبر آرامبخشی باشد.
‏دنیا نگران حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور و هیئت همراه است.
‏در این لحظات، بنا به هر معیاری، انسانی‌ترین و ملی‌ترین کار دعا و آرزوی سلامتی رییس جمهور و همراهان است. ‏گرچه امید کم سو شده است.

علی اکبر ولایتی مشاور مقام معظم رهبری گفت: در این شب عزیز از درگاه خداوند متعال برای رئیس‌جمهور محترم و همراهانشان، آرزوی صحت و سلامتی دارم و امیدوارم با تکیه بر الطاف صاحب امشب حضرت ابالحسن علی ابن موسی الرضا (علیه آلاف التحیة و الثناء) ایشان و هیأت همراهشان هر چه زودتر به آغوش ملت بازگردند.

در پی بروز حادثه برای بالگرد حامل رئیس جمهور و همراهان ایشان، عصر امروز در کلاس درس تفسیر نهج البلاغه یادگار امام حجت الاسلام سید حسن خمینی، دعای توسل قرائت شد.

محمدباقر نوبخت، سخنگوی سابق دولت نیز گفت: در این ساعات سخت، سلامتی جناب آقای رئیسی، هیأت همراه و همچنین توفیق گروه‌های خدوم امدادرسان را از درگاه خداوند مهربان مسئلت می‌نمایم.

محمد باقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود نوشت: برای سلامتی خادم‌الرضا علیه‌السلام، ریاست محترم جمهوری، جناب آقای رئیسی و همراهان ایشان دعا کنیم. خداوند به برکت دعای مؤمنین ایشان را از گزند بلایا حفظ کند.

وی افزود: در شب میلاد امام رئوف (ع) از صمیم قلب منتظر خبر صحت و سلامت کامل ایشان هستیم. إن‌شاءالله.

محسن رضایی دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا در حساب شخصی خود در شبکه ایکس در خصوص سانحه بالگرد رئیس جمهور و همراهان، نوشت: فالله خیر حافظا و هو ارحم الراحمین. از خداوند متعال برای برادر عزیزم رئیس جمهور مجاهد، پرتلاش و خستگی ناپذیر و همراهان ایشان، تندرستی و دفع بلا خواهانم.

وی افزود: ملت عزیز ایران فرزند صالح خود و همراهان ایشان را در شب میلاد امام رضا (ع) دعا کنند.

علی لاریجانی رئیس سابق مجلس شورای اسلامی، با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: در این لحظات، برای سلامتی جناب آقای رئیسی و همراهان همه دست به دعا برداریم.

‏هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان نیز نوشت: ان‌شاءالله به دعای مؤمنین خبر سلامتی رئیس جمهور و همراهان‌شان قلوب ملت ایران را شادمان کند.

آذر منصوری، رئیس جبهه اصلاحات ایران نوشت: نگران و پیگیر خبر حادثه پیش آمده برای بالگرد حامل آقای رئیسی هستم. برای ایشان و همراهانشان آرزوی سلامتی دارم.

عباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی کشورمان نیز نوشت: سلامتی رئیس جمهور و همراهان ایشان، به ویژه دوست و همکار عزیزم دکتر امیرعبداللهیان، و بازگشت آنان به آغوش ملت و خانواده‌هایشان را خاضعانه از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

نظر شما