شناسهٔ خبر: 66749228 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

دوربین فلتی؛ کوچکترین دوربین مدار بسته مخفی بیسیم

  این روزها برای برقراری امنیت در تمام فضاهای کاری و محل زندگی دوربین‌های مداربسته را در سایز و اندازه‌های مختلف به کار می‌برند. یکی از

صاحب‌خبر -

 

این روزها برای برقراری امنیت در تمام فضاهای کاری و محل زندگی دوربین‌های مداربسته را در سایز و اندازه‌های مختلف به کار می‌برند. یکی از انواع پرکاربرد دوربین‌ها که با نام دوربین مخفی نیز شناخته می‌شود دوربین فلتی بوده که به دلیل سایز کوچکی که دارد توانسته است برخی از نیازها و اهداف مهم را برطرف سازد. خرید دوربین مدار بسته فلتی در بیشتر موارد جهت تصویربرداری و نظارت از محیط‌های امنیتی، سازمان‌ها و ارگان‌های خاص بوده و همچنین در مأموریت‌های ویژه و محیط‌های کاری نیز کاربرد دارد.

این دوربین‌ها طراحی‌های متفاوتی را نسبت به سایر دوربین‌های مدار بسته ارائه داده و در انواع مختلفی تولید می‌شوند. بد نیست بدانید که دوربین‌های مخفی کوچک امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند؛ از این‌ رو لازم است با انواع دوربین‌های فلتی و ویژگی‌های هر کدام آشنا شوید تا گزینه‌ای متناسب با نیاز و فضایی که باید تحت نظارت داشته باشید را انتخاب کنید؛ پس تا انتها با ما همراه شوید.

 

دوربین مدار بسته فلتی مخفی

دوربین‌های مداربسته یکی از مهم‌ترین فناوری‌ها در عصر نوین به حساب می‌آیند که در کنترل جرائم به کار می‌روند. دوربین‌های فلتی نیز همان‌طور که ذکر شد دارای اندازه بسیار کوچکی هستند و در محل و فضاهایی که نیاز به عدم دیده شدن دوربین وجود دارد به کار می‌روند. این دوربین‌ها بدون دیده شدن در داخل دیوار قابل نصب هستند و در انواع و اشکال گوناگونی طراحی می‌شوند تا بتوانند بر اساس نیاز شما قابل استفاده باشند.

بررسی ویژگی و مزایای دوربین‌های فلتی

دوربین‌های فلتی در اندازه‌های کوچکی طراحی شده‌اند و علاوه ‌بر کاربرد خاصی که ارائه می‌دهند، بسیار اقتصادی هستند و ساختاری باریک و نازک دارند. قابل توجه است که در دوربین‌های فلتی الگوریتم‌های هوشمند و پردازش تصویر به خوبی انجام می‌شود تا تصاویر با کیفیت بالا و دقت تشخیص فوق‌العاده ثبت شده و در نهایت امنیت به بهترین شکل ممکن برقرار شود.

از دیگر ویژگی‌های این دستگاه‌ها می‌توان به سبک طراحی کم حجم و زیبا اشاره کرد که به دلیل تخت و نازک بودن قابلیت نصب در مکان‌های گوناگون را به صورت مخفیانه دارند. لازم به ذکر است که این دوربین‌ها دارای ساختاری فشرده بوده و انرژی کمتری را نسبت به دوربین‌های مداربسته سنتی مصرف می‌کنند. توجه داشته باشید که دوربین‌های فلتی را در مدارس، اماکن عمومی، منازل و ... به منظور تأمین امنیت به کار می‌برند؛ چرا که این محصولات مزایای خاصی را در اندازه‌های کوچکی ارائه می‌دهند.

19

معرفی چند نمونه از بهترین دوربین‌های مدار بسته مخفی بی‌سیم

با توجه به تنوع بی‌نظیری که در طراحی دوربین مداربسته مخفی وجود دارد، انتخاب بهترین گزینه برای تأمین امنیت مکان مورد نظرتان چالش‌برانگیز خواهد بود؛ در همین راستا چند نمونه از بهترین دوربین‌های موجود در بازار را با ویژگی‌ها و امکانات مختلف معرفی کرده‌ایم که شامل موارد زیر هستند:

دوربین فلتی سیم کارت خور

این دوربین با لنز کوچک باکیفیت گزینه ایده‌آل برای مأموریت‌های مخفی به حساب می‌آید که به دلیل وجود سیم کارت نیازی به وای‌فای نیز ندارد و می‌تواند اطلاعات و تصاویر را به راحتی انتقال دهد. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به کیفیت بسیار بالای 8 مگاپیکسلی و 10 مگاپیکسلی اشاره کرد که تصاویر را با جزئیاتی دقیق‌تر ثبت می‌کنند تا به راحتی بتوان مجرمان را تشخیص داد.

سایز بسیار کوچک دوربین  نیز آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای پنهان کردن تبدیل کرده است تا عملکردی مطمئن را ارائه دهد. دیگر ویژگی‌های آن شامل حافظه درونی جهت ذخیره تصاویر و پشتیبانی از رم‌ بوده که از این طریق فایل‌ها را تا مدت زمان طولانی نگهداری می‌کند. توجه داشته باشید قابلیت دید در شب و ثبت تصاویر واضحی در تاریکی نیز از مشخصات این دستگاه فوق‌العاده به حساب می‌آید.

دوربین فلتی ساده

دوربین‌های ساده فلتی با باتری 2000 میلی‌آمپری پلیمری در اندازه بسیار کوچکی طراحی شده‌اند تا با تشخیص حرکت، تصاویر را به صورت FULL HD ضبط کرده و همچنین صدا را منتقل کنند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت اتصال به وای‌فای جهت انتقال تصاویر بدون دردسر، توانایی ضبط صدا، زاویه دید 80 درجه‌ای و... اشاره کرد.

دوربین‌های فلتی ساده را در اکثر ماشین‌های بازی، ربات‌ها و همچنین جهت ایمن کردن محیط با هزینه کم به کار می‌برند. توجه داشته باشید که این دوربین کاملاً مستقل بوده و بدون نیاز به سیم‌کشی در صنایع مختلف قابل نصب است.

دوربین فلتی 4k مدل s07 با دید در شب

مدل s07 به صورت تخصصی و دید در شب طراحی شده است تا امنیت را در محیط‌هایی که در تاریکی مطلق هستند برقرار سازد. این دوربین از رم 128 گیگابایتی و نرم‌افزار ios و اندروید پشتیبانی می‌کند تا بتوانید با گوشی خود به دوربین متصل شده و تصاویر را در گوشی همراهتان دریافت کنید. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این دوربین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • لنز 10 مگاپیکسلی
  • باتری 1000 میلی‌آمپری
  • میکروفون خازنی جهت ضبط صدا
  • زاویه دید 110 درجه‌ای
  • کیفیت فیلم‌برداری فوق‌العاده

دوربین فلتی 4k مدل s06

این مدل از دوربین‌های فلتی با باتری 2000 میلی‌آمپری پلیمری انتخاب مناسبی برای برقراری امنیت و استفاده در ربات‌ها هستند؛ چرا که ابعاد کوچک و کیفیت فوق‌العاده آن توانایی تشخیص حرکت و ضبط تصاویر را با قدرت بی‌نظیری ارائه می‌دهد.

ویژگی‌های این دوربین شامل قابلیت ضبط صدا، توانایی اتصال به وای‌فای جهت انتقال بی‌دردسر اطلاعات و تصاویر، قابلیت پذیرش فلش با حجم 64 گیگابایت، زاویه دید تا 100 درجه و... بوده که در ربات‌ها قابل نصب است. همچنین از دیگر کاربردهای مدل s06 می‌توان به استفاده در شرکت، کارگاه، منازل، فروشگاه‌ها و... اشاره کرد.

20

برای خرید دوربین فلتی اورجینال و باکیفیت به کجا مراجعه کنیم؟

جهت خرید دوربین مداربسته به صورت اینترنتی و مطمئن نیازمند فروشگاهی هستید که بتوانید طیف گسترده‌ای از محصولات را با قیمتی مناسب و ضمانت‌نامه اصالت کالا دریافت کنید. خوشبختانه فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته تاپ دوربین به‌ عنوان یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌هایی که به شکل تخصصی در حوزه دوربین‌های مداربسته در حال فعالیت است می‌تواند گزینه‌ای ایده‌آل برای خرید به شمار آید. در فروشگاه مذکور شما می‌توانید مشخصات و ویژگی‌های تمام محصولات را مشاهده کرده و از بین طیف گسترده‌ای از کالاها مناسب‌ترین دوربین را برگزینید.

توجه داشته باشید که تمامی محصولات ارائه شده در تاپ دوربین دارای گارانتی معتبری بوده و کاربران می‌توانند با خیالی آسوده کالای منتخب خود را به سبد خرید اضافه کنند و در کوتاه‌ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرند. قابل ذکر است که امکان تست 7 روزه نیز برای مشتریان فراهم شده تا هیچ‌گونه مشکلی ایجاد نشود؛ بدین ترتیب با محصولات بی‌نظیر و اورجینال تاپ دوربین می‌توانید امنیت را در منزل، محل کار، خودرو و... به وجود آورید.

 

برچسب‌ها:

نظر شما