شناسهٔ خبر: 66748907 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

با پر فروش ترین برند های مکمل بدن سازی آشنا شوید

اید گفت که شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی درزمینه تولید مکمل‌ها و محصولات مخصوص بدنسازی فعالیت می‌کنند.

صاحب‌خبر -

باید گفت که شرکت‌ها و برندهای بسیار زیادی درزمینه تولید مکمل‌ها و محصولات مخصوص بدنسازی فعالیت می‌کنند. دلیل این موضوع نیز اهمیت بالایی است که این محصولات دارا هستند. در واقع به‌دلیل تقاضای بسیار زیادی که برای این محصول وجود دارد، شرکت‌ها و برندهای متفاوت آن را تولید می‌کنند.

همین موضوع نیز باعث شده انتخاب از میان این برندها برای مشتریان کمی سخت شود. برای اینکه کار شما راحت‌تر شود، در این مطلب پرفروش‌ترین و پرطرفدارترین برندهایی که در این زمینه وجود دارند را معرفی می‌کنیم. پس همراه ما باشید تا در ادامه این برندها را شناسایی کرده و نسبت به نیاز خود یکی را بخرید.

پرطرفدارترین برندهای مکمل بدنسازی

اگر نمی‌دانید که کدام محصولات و برندها از مکمل‌های بدنسازی برای خرید مناسب هستند، باید سراغ خرید برندهای مشهور و معرفی بروید. معروف‌ترین برندهایی که فروش زیادی نیز در این زمینه دارند، به شرح زیر هستند.

اپتیموم نوتریشن

اگر بخواهیم یکی از پرفروش‌ترین و شناخته‌شده‌ترین برندهای معتبر و معروف برای خرید مکمل بدنسازی به شما معرفی کنیم، قطعا اپتیموم نوتریشن یکی از این برندها خواهد بود. Optimum Nutrition برندی است که توانسته در سال‌های طولانی شهرت زیادی در این زمینه کسب کند.

دلیل این موضوع تنوع بسیار زیادی است که محصولات این برند داشته و از ایده‌های خلاقانه نیز برای تولید آن‌ها استفاده می‌کند. طعم‌های جذاب از انواع مکمل‌های پروتئین، گینر و کراتین در این شرکت تولید شده و به سرتاسر دنیا ارسال می‌شوند. هر نوع مکمل در هر حجمی هم که بخواهید توسط این شرکت تولید شده است.

اپ نوتریشن

برند دیگری که در میان پرفروش‌ترین شرکت‌های مکمل بدنسازی قرار می‌گیرد، برند اپ نوتریشن نام دارد. این برند تقریبا نوپا بوده و در سال‌های اخیر فعالیت خود را در کشور کانادا آغاز کرده است. بسیاری از افراد App Nutrition را با Optimum Nutrition استفاده گرفته و فکر می‌کنند که هر 2 یکی هستند. اما باید گفت که به این‌گونه نبوده و سابقه اپ نوتریشن نسبت به برند بالا کمتر است. محصولات این شرکت عاری از هرگونه شیرین‌کننده‌های مصنوعی بوده و سبد محصولات خود را متنوع کرده است.

آل مکس

شرکتی که شهرت بسیار زیادی درزمینه تولید محصولات مختلف مانند پروتئین‌ها، گینرها و مولتی‌ویتامین‌ها دارد، شرکت آل مکس است. آل مکس در کانادا واقع شده و به‌دلیل کیفیت منحصربه‌فردی که برای محصولات خود دارد، بیشترین مشتریان را در دنیا جذب کرده است.

باید در نظر داشته باشید که قیمت این محصول کمی بالاتر از دیگر برندها بوده و دلیل آن نیز استفاده از فناوری‌های بروز در تولید محصولاتشان است. توجه داشته باشید که محصولات این برند در ایران مجوز نداشته و تمام نمونه‌های موجود در بازار قاچاق یا فیک هستند.

آیرون مکس

قطعا می‌دانید که تمام شرکت‌های آلمانی از برترین‌ها درزمینه خود هستند؛ این موضوع در برندهای مکمل بدنسازی نیز صدق می‌کند. آیرون مکس شرکتی مشهور و معروف درحوزه تولید انواع پودرها و محصولات تقویتی بدنسازی است.

این شرکت طرفداران زیادی دارد؛ باید دلیل این موضوع را بهره‌گیری از بهترین متخصص‌ها در این زمینه دانست. کیفیت این برند آلمانی نسبت به شرکت‌های کانادایی، آمریکایی و حتی فرانسوی بیشتر بوده و حتی قیمت مناسب‌تری را نیز به شما ارائه می‌دهد. پیدا کردن نمونه‌های اصلی این برند در بازار ایران کمی سخت است؛ زیرا گرید A آن حاشیه سود کمی داشته و کمتر کسی آن را وارد می‌کند.

اکستریفیت

شرکت اسکتریفیت که بیش از 15 سال درحوزه تولید انواع مکمل‌های بدنسازی فعالیت می‌کند، در کشور جمهوری چک واقع شده است. این شرکت منحصربه‌فرد از سال 2007 مشغول به‌کار بوده و در بازه قیمتی خود بیشترین تنوع و کیفیت را دارد. این کمپانی از جدیدترین دستگاه‌های به‌روز و مدرن برای تولید محصولات خود استفاده می‌کند؛ همین موضوع نیز باعث شده تا از هیچ دستی در تولید و بسته‌بندی آن‌ها نقش نداشته باشد.

الیمپ

شاید با خودتان فکر کنید که کدام شرکت یکی از قدیمی‌ترین برندهای مکمل بدنسازی است؟ در پاسخ باید گفت که الیمپ شرکتی با بیش از 25 سال سابقه در این زمینه بوده و فعالیت خود را در سال 1990 در آلمان آغاز کرده است.

سابقه طولانی این برند موجب شده تا در تولید محصولات آن از جدیدترین دستگاه‌های پیشرفته و سنجش کیفیت استفاده کنند. کیفیت محصولات الیمپ به‌اندازه‌ای بالا بود که توانست در کمترین زمان ممکن در بازار اروپا و حتی آمریکا بیشترین محبوبیت و میزان فروش را به‌دست بیاورد. محصولات این برند دارای تضمین 100درصدی کیفیت نیز هستند.

بی اس ان

بیشتر بدنسازانی که به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه ورزشی فعالیت می‌کنند نام محصولات بی اس ان را شنیده‌اند. بی اس ان از شرکت‌های موفق آمریکایی درحوزه مکمل‌های مختلف به‌صورت پودری و قرصی است. این شرکت در سال 2001 تأسیس شد و توانست در برخی از محصولات خود از دیگر برندها پیشی بگیرد.

به‌طور مثال، کراتین بی اس ان از برندهای اروپایی نیز بهتر بوده و توسط برترین بندسازان مصرف می‌شود. محصولات این شرکت با همکاری بیش از 40 هزار خرده‌فروش در 90 کشور از دنیا به‌فروش می‌رسند. کربو پروتئین ترومس را باید از شناخته‌شده‌ترین محصولات این شرکت دانست. محصولات دیگری مانند ان او اکسپلود، آمینو اکس و پروتئین سینتا نیز در این برند تولید شده و فروش خوبی را در بازار تجربه کرده‌اند.

پرفروش‌ترین برندهای مکمل بدنسازی را از کجا بخریم؟

حال که بهترین و پرفروش‌ترین برندهای مکمل ورزشی را برای شما معرفی کردیم، بهتر است فروشگاهی را نیز برای خرید مکمل ارائه کنیم. بهترین مرکز آنلاین که علاوه‌بر موجود کردن این برندها، بیشترین تعداد محصولات آن‌ها را در خود قرار داده است، فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا نام دارد. خرید مکمل در این فروشگاه با بهترین قیمت انجام شده و در سریع‌ترین زمان ممکن به شما تحویل داده می‌شود.

جمع‌بندی

موضوع مهمی که باید قبل‌از خرید مکمل بدنسازی در نظر داشته باشید این است که شرکت‌های زیادی این محصولات را تولید می‌کنند. علاوه‌بر برندهای ایرانی مانند پگاه و کاله، شرکت‌هایی در اروپا، ایالات متحده و کانادا، مکمل‌های عالی تولید کرده و به بازار بین‌الملل روانه می‌کنند.

از پرفروش‌ترین آن‌ها باید به بی اس ان، الیمپ، اپتیموم نوتریشن و آل مکس اشاره کرد. دیگر برندهای پرطرفدار را نیز در این مطلب به شما معرفی کردیم تا راحت‌تر انتخاب خود را انجام دهید. قادر هستید تمامی برندهای مکمل که در ایران وجود دارند را از فروشگاه اینترنتی دیجی‌کالا سفارش دهید.

نظر شما