شناسهٔ خبر: 66748798 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد آنلاین | لینک خبر

برچسب‌ها نظر شما آخرین اخبار وبگردی

برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی با حمایت ایرانسل

نمایشگاه الکامپ و تلکام استان مرکزی (ELECOMP – TELECOM 2024 ARAK)، با حضور و حمایت ایرانسل در شهر اراک برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حمایت از برگزاری نمایشگاه الکامپ و تلکام ۲۰۲۴ استان مرکزی که در شهر اراک برگزار می‌شود، برای ارائه آخرین دستاوردهای خود در حوزه‌های مرتبط با صنعت تلکام، در این نمایشگاه حضور دارد.

نمایشگاه تلکام و الکامپ ۲۰۲۴ استان مرکزی در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر اراک و با همکاری استانداری استان مرکزی، اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی، اداره کل ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان مرکزی، سازمان نظام صنفی استان مرکزی و برگزارکنندگان نمایشگاهی، از ۳۱ اردیبهشت تا ۴ خرداد ۱۴۰۳، از ساعت ۱۵ تا ۲۱، میزبان علاقه‌مندان است. اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ضمن حضور در این نمایشگاه در غرفه ۲۵ سالن پارسی، حامی اصلی برگزاری آن است.

تمرکز ایرانسل در این نمایشگاه، ارائه محصولات و خدمات ارتباطی خود از جمله سیم‌کارت، مودم و خدمات مرتبط با فروش است. همچنین تعامل با شرکت‌های فعال حوزه ICT، از دیگر اهداف ایرانسل برای حضور و مشارکت در این رویداد صنعت ارتباطات و فناوری‌اطلاعات استان مرکزی است.

توسعه اشتغال دانش‌بنیان و استفاده از ظرفیت نخبگان در توسعه صنعت فناوری‌اطلاعات و ارتباطات، تسهیل و حمایت از ایجاد و توسعه زیست‌بوم نوآوری و افزایش عمق بومی‌سازی فناوری‌های کلیدی در این صنعت و نیز تجاری‌سازی، ایجاد یا توسعه بازار برای شرکت‌های دانش‌بنیان فعال در این حوزه، از جمله اهداف ایرانسل در حمایت از زیست‌بوم فناوری و نوآوری کشور است که با حمایت از رویدادهای استانی مرتبط، حمایت و مشارکت در رویدادهای استارتاپی، اعلام فراخوان‌های همکاری و امضای توافق‌نامه‌ها با سازمان‌ها، نهادها، دانشگاه‌ها و بنیادهای علمی، حمایت از طرح‌های تحقیقاتی، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و…، پیگیری می‌شود. پیش از این و در اردیبهشت ۱۴۰۳ نیز، ایرانسل از برگزاری رویداد استارتاپی «هوش مصنوعی؛ از داده تا ثروت» که توسط دانشگاه اراک برگزار شد، حمایت کرده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما