شناسهٔ خبر: 66748753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

به بهانه دهه کرامت انجام شد؛

شمیم عطررضوی در جشنواره مطبوعات شرق/شیرینی موفقیت زیر سایه خورشید

بیرجند- دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور با حضور خادمان حرم رضوی برگزار و معطر به شمیم عطر رضوی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، دومین جشنواره مطبوعات شرق کشور با حضور خادمان حرم رضوی برگزار و معطر به شمیم عطر رضوی شد.

حاضران و مشتاقان امام رئوف در این جشنواره با استقبال از خادمان حرم رضوی با زمزمه صلوات خاصه حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) و مدیحه سرایی به امام هشتم شیعیان ابراز ارادت کردند.

ارادتمندان و خبرنگاران در این مراسم میزبان خدام علی بن موسی الرضا (ع) شمس الشموس بودند و در اجتماعی باشکوه جلوه‌ای ناب از عشق ورزی و خدمتی از جنس ارادت به ائمه اطهار (ع) مخصوصاً علی بن موسی الرضا (ع) را به نمایش گذاشتند.

عاشقان و شیفتگان هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت، همیشه رسم عاشقی را به امام رئوف خود می‌دانند، چه زمانی که به زیارتش مشرف می‌شوند و چه زمانی که هزاران هزار فرسنگ از شاه طوس دورند. آنها سالهاست با «کاروان زیر سایه خورشید» زائر کوی دوست می‌شوند و در مسیر کرامت امام رضا (ع) قرار می‌گیرند.

در پایان نیز یکی از جلوه‌های زیبای این مراسم باشکوه، قرعه‌کشی بین حاضران و انتخاب ۸ نفر برای اهدای کارت هدیه بود.

لازم به ذکر است این مراسم با حضور استاندار خراسان جنوبی و معاونین و معاون وزیر ارشاد و قائم مقام نماینده ولی فقیه در استان و خبرنگاران برگزار شد.

کاروان خدام حرم مطهر رضوی امسال نیز برای شرکت در برنامه‌های هفدهمین دوره جشن‌های مردمی زیر سایه خورشید، با همراه داشتن پرچم متبرک رضوی، لطف و کرم حضرت رضا (ع) را به سرتاسر کشور ارمغان می‌برند.

گفتنی است در این مراسم از ۲۸ برگزیده جشنواره مطبوعات شرق کشور تجلیل شد.

نظر شما