شناسهٔ خبر: 66747293 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

حزب‌الله لبنان تجهیزات جاسوسی صهیونیستی را هدف قرار داد

حزب‌الله لبنان از هدف قراردادن تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌هایی اعلام کرد که تجهیزات جاسوسی ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف قرار داده است.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان بیان کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۴:۴۰ عصر امروز یکشنبه نوزدهم ماه مه ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی استقراریافته در موضع المالکیه را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند، آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند و منهدم کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان نیز آمده است: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۵ عصر امروز یکشنبه نوزدهم ماه مه ۲۰۲۴ تجهیزات جاسوسی جدید استقراریافته روی یک جرثقیل در موضع المالکیه را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند، آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند و منهدم کردند.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که رزمندگان مقاومت اسلامی پس از رصد و نظارت دقیق مرز در منطقه اشغالی «المطله»، هنگام رسیدن ۳ تن از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی و ورود آنان به محل موضع‌گیری‌شان در برابر فرودگاه «الخیام»، آن‌ها را با موشک هدایت‌شونده هدف قرار داده و به هلاکت رسانده یا زخمی کردند.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی نیز از وقوع آتش‌سوزی در منطقه اشغالی «المالکیه» در شمال سرزمین‌های اشغالی بر اثر حملات موشکی از سمت لبنان خبر دادند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که «حسن یحیی نعمه» (روح الله) متولد سال ۱۹۹۰ میلادی از اهالی شهرک «محرونه» در جنوب لبنان در راه قدس به شهادت رسیده است.

نظر شما