شناسهٔ خبر: 66747285 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

تذکر دادستانی تهران به برخی افراد رسانه‌ای درباره سانحه بالگرد حامل رئیس جمهور 

طی ساعات گذشته و با انتشار اخباری در رابطه با سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور برخی افراد رسانه‌ای با تولید محتوا درباره وقوع این حادثه اخبار کذبی منتشر کردند.

صاحب‌خبر -

دادستانی عمومی و انقلاب تهران در پی سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور به برخی افراد رسانه‌ای که با تولید محتوا درباره وقوع این حادثه اخبار کذبی منتشر کردند، تذکر داد.

به گزارش ایرنا، طی ساعات گذشته و با انتشار اخباری در رابطه با سانحه بالگرد حامل رئیس‌جمهور برخی افراد رسانه‌ای با تولید محتوا درباره وقوع این حادثه اخبار کذبی منتشر کردند.

در نتیجه این اتفاق دادستانی عمومی و انقلاب تهران با ورود به این موضوع طی ساعات گذشته به تعدادی از افرادی که تشویش اذهان عمومی کرده بودند تذکر داده است.

 بالگرد حامل رئیس‌جمهور روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه حین بازگشت از افتتاح سد «قیز قلعه سی» در منطقه جنگلی دیزمار بین روستای اوزی و پیر داوود دچار سانحه شد.

احمد وحیدی وزیر کشور نیز در توضیحاتی از جزئیات وقوع حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور گفت: گروه‌های امدادی به منطقه اعزام شدند اما به دلیل شرایط سخت آب و هوایی، ممکن است تا زمان رسیدن به بالگرد کمی زمان نیاز باشد.

وی ادامه داد: پس از افتتاح سد قیز قلعه‌سی که با حضور روسای جمهور ایران و جمهوری آذربایجان، رئیس جمهور با همراهان خود با چند بالگرد در حال بازگشت از منطقه بود که یکی از بالگردها به دلیل شرایط بد جوی ناچار به فرود سخت می‌شود.

وحیدی افزود: گروه های مختلف امدادی به طرف منطقه در حرکت هستند ولی با توجه به مه آلودی و نامناسبی هوا ممکن است تا رسیدن به منطقه نیاز به زمان باشد، کارها در دست کنترل است گروه های امدادی در حال انجام کارها هستند امیدواریم به سرعت به محل حادثه برسند.

نظر شما