شناسهٔ خبر: 66745166 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنو | لینک خبر

شانس قهرمانی استقلال به این شرط بیشتر است

بازیکن پیشین استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس بازی آسان نخواهند داشت. امیدوارم استقلال در این سه بازی تمرکز خودش را حفظ کند و هیچ حریفی را دست کم نگیرد.

صاحب‌خبر -

رقابت استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی در لیگ برتر به اوج حساسیت رسیده و با نزدیک شدن به چند هفته پایانی پیشکسوتان دو تیم توصیه‌های ویژه‌ای برای تیم‌های سابق خود دارند. گزیده صحبت‌های مهدی امیرآبادی بازیکن پیشین استقلال با ایسنا درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر را در زیر بخوانید:

{شانس قهرمانی} شانس قهرمانی استقلال از سایر تیم‌ها بیشتر است به شرطی که از حواشی دوری کند. الان متاسفانه پیشکسوتان با مصاحبه به جان هم افتاده‌اند و این قشنگ نیست.
{قهرمانی با مربی ایرانی} دوست دارم مربی ایرانی قهرمان لیگ برتر شود و مربی تیم قهرمان، خارجی نباشد. وقتی مربیان ایرانی ما اینقدر خوب نتیجه می گیرند چرا این همه پول به مربیان خارجی می‌دهند؟
{کیفیت لیگ} امسال لیگ خوبی نداشتیم و هر سال ضعیف‌تر می‌شویم چون برای تیم‌های پایه سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم. در سال‌های گذشته همین محسن کریمی و محمد عمری از پایه‌ها بالا آمدند. دو سال دیگر باید از ازبکستان و تاجیکستان هم بترسیم. زمانی امثال اورونوف و ماشاریپوف آرزو داشتند در ایران بازی کنند اما الان ستاره تیم‌های بزرگ فوتبال ایران هستند.

نظر شما